سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

18 توليد کننده محصولات آبزي پرور براي صادرات به روسيه مجوز گرفتند

رئيس سازمان دامپزشکي از ورود شرکت هاي توليد و فرآوري آبزيان به سايت صادرات به کشور روسيه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،مهدي خلج  با اشاره به اينکه براي صادرات  فرآوردهاي خام دامي به روسيه به توافق هايي رسيده ايم، افزود: براي صادرات فرآوردهاي خام دامي  واحدهاي توليد داخل بايد موازين بهداشتي کشور روسيه را رعايت کنند به همين علت تا کنون 18 واحد توليدي با رعايت اين موازين موفق شدند مجوز صادرات به اين کشور را دريافت  کنند.

وي گفت: روسيه  اين 18 شرکت توليدي و فرآوري آبزيان را روي سايت تجارت و بازرگاني خود آورده است و در آينده شرکت هاي توليدي کشورمان مي توانند ميگو  و ديگر انواع آبزيان  را به روسيه صادر کنند.

رئيس سازمان دامپزشکي با بيان اينکه صادرات گوشت مرغ و تخم مرغ نيز در دستور کار قرار دارد افزود: دستورالعمل هاي بهداشتي براي رعايت قوانين و مقررات روسيه تدوين و به واحدهاي مرغداري ابلاغ شده است.

خلج گفت: در پي ابلاغ دستورالعمل تا کنون  6 کشتارگاه صنعتي مرغ و دو کارخانه توليد مواد لبني براي صادرات محصولات خود به روسيه معرفي شدند.

وي افزود: اين واحدهاي توليدي و صنعتي نيز بزودي در سايت گمرکي فدراسيون روسيه قرار مي گيرند.

رئيس سازمان دامپزشکي گفت: با قرار گرفتن واحدهاي توليدي محصولات گوشت مرغ و تخم مرغ در سايت گمرکي روسيه  اين محصولات مي توانند به ديگر کشورهايي که در اتحاديه گمرکي  روسيه عضو هستند نيز صادر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: صادرات ، تولید ، کشاورزی ، رشد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.