سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

با اجرای صحیح کتاب تعرفه سلامت، بیماران و پزشکان در سایه نظمی قانونمند از حقوق خود بهره مند می‌شوند

ضیایی در خصوص آثار مثبت و ارزشمند طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: با اجرای صحیح مفاد کتاب تعرفه سلامت، ضمن شفاف سازی تعرفه‌های درمانی، بیماران و پزشکان در سایه نظمی قانونمند از حقوق خود بهره مند شوند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر سید حسین ضیایی اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت از اردیبهشت ماه سالجاری به همت دولت و مسئولان کشور و نظام سلامت آغاز شد و باعث ایجاد تحولی بزرگ در نظام سلامت کشور شد.

استاد برجسته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مراحل اجرای این طرح عظیم ملی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مراحل اول و دوم این طرح مترقی و متعالی با همدلی و همراهی تمامی کارگزاران سلامت و جامعه بهداشت و درمان کشور با موفقیت اجرا شد و امیدواریم با اجرای صحیح و دقیق مرحله سوم نیز شاهد ایجاد تحولی دیگر در ارایه خدمات به بیماران باشیم.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این که کتاب جدید تعرفه سلامت پس از کارشناسی های بسیار تدوین شده است اظهار امیدواری کرد که با همکاری جامعه پزشکان مفاد این کتاب بطور صحیح و دقیق اجرا شود و اگر نقایصی نیز وجود دارد امیدواریم در فرصتی که وزارت بهداشت اعلام کرده است برطرف شود.

قائم مقام مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان اظهار داشت: امید است با اجرای دقیق و صحیح مفاد این کتاب گامی بلند در راستای شفاف سازی تعرفه‌های درمانی برداشته شود تا بیماران و پزشکان در سایه نظمی قانونی از حقوق خود بهره مند شوند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.