سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

ورزشکاران استان امسال 439 مدال در مسابقات ملی و بین‌المللی کسب کردند

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از کسب 439 مدال در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی توسط ورزشکاران استان طی هشت ماهه گذشته خبر داد.

 
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سعید ملکی  در نشست کارشناسان ورزش و جوانان استان با مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: طی سال‌های اخیر در راستای تعالی و رشد ورزش استان فعالیت چشمگیری انجام شده که کسب بیش از 400 مدال در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی نتیجه این تلاش‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: در هشت ماهه گذشته پنج نفر از ورزشکاران استان در بازی‌های آسیایی و هشت نفر در بازی‌های پاراآسیایی به همراه تیم ملی حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از کسب 439 مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف خبر داد و خاطر نشان ساخت: از مجموع مدال‌ها چهار مدال طلا، یک نقره و چهار برنز در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی، هفت مدال برنز در مسابقات آسیایی ساحلی تایلند، 377 مدال در مسابقات کشوری و 46 مدال در مسابقات معتبر آسیایی و جهانی کسب شده است.

به گفته وی استان مرکزی طی سال جاری 49 مسابقه قهرمانی کشور را میزبانی کرده است.
ملکی همچنین از فعالیت 424 هیئت ورزشی و 314 باشگاه خصوصی در استان خبر داد و گفت: هم اکنون شش تیم از این استان در مسابقات لیگ برتر، 21 تیم در لیگ دسته یک و 21 تیم در لیگ دسته دو حضور دارند.

وی سرانه ورزش استان را نیز 84 صدم درصد اعلام کرد و ادامه داد: طی دو سال گذشته 22 پروژه ورزشی در شهرهای مختلف استان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.


انتهای پیام/
برچسب ها: مرکزی ، ورزشکار ، استان ، کسب ، مدال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.