سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تصویب نمایندگان؛

میزان کمک هزینه فوت و ازدواج در تمامی دستگاه‌های اجرایی مشخص شد

با تصویب نمایندگان در تمامی دستگا‌ه‌های اجرایی، کمک هزینه فوت و ازدواج ۶۵۰۰ و امتیاز حساب پس‌انداز کارکنان دولت (سهم دولت) ۱۵۰۰ تعیین و پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نمایندگان مجلس در ادامه بررسی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم مقررات مالی دولت؛ ماده الحاقی 45 و 46 و 47 این طرح را بررسی کردند.
 
ماده 47 با 170 رای موافق به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد.
 
براین اساس ماده 45 تصریح می‌کرد: دولت مکلف است اعتبار برنامه‌های مصوب تقویت بنیه دفاعی را در قوانین بودجه سنواتی، سالانه حداقل چهار درصد (۴%) بیشتر از رشد متوسط منابع عمومی افزایش دهد. همچنین در جهت امور زیر نیز اقدامات لازم را به‌عمل آورد :  
 
۱- ارتقاء حضور و سهم نیروهای مردمی در استقرار امنیت و دفاع از کشور و به‌کارگیری متقابل و بهینه از امکانات و توان منابع انسانی
 
۲- حضور و استقرار متناسب با تهدید‌ها در حوزه‌های آبی کشور
 
3-ارتقاء منزلت اجتماعی و معیشت و حقوق سربازان و کادر نیروهای مسلح
 
همچنین ماده الحاقی ۴۶ حذف شد که تصریح می‌:رد:  اختیارات هیئت‌ وزیران درمورد تعیین نصاب معاملات موضوع قانون برگزاری مناقصات به مواردی که معامله به ‌صورت مزایده انجام می‌شود نیز تسری می‌یابد.  
 
ماده الحاقی ۴۷نیز با 164 رای موافق، 5 رای مخالف و 9 رای ممتنع تصویب شد که این ماده تصریح می‌کرد: در کلیه دستگا‌ه‌های اجرایی، کمک هزینه فوت و ازدواج ۶۵۰۰ و امتیاز حساب پس‌انداز کارکنان دولت (سهم دولت) ۱۵۰۰ تعیین و پرداخت می‌گردد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: صحن ، علنی ، مجلس ، تویب ، ازدواج ، فوت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.