سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهاربند:

پیر بودن معلمان تهرانی از میانگین کشوری

مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت:‌ تهران و شهرستان‌های تهران پیر ترین معلمان کشور را داشته و باید برای مشکل کمبود نیروی انسانی تمهیدات جدی اندیشید.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در نشست شورای اداری که عصر امروز در استانداری تهران برگزار شد، افزود: در شهر تهران 2 هزار و 700 مدرسه دولتی و هزار و 460 مدرسه غیر دولتی وجود دارد و همچنین یک میلیون و 76هزار دانش آموز در سال 93-94 تحت پوشش آموزش و پرورش قرار گرفتند.
   
وی با اشاره به منتقل شدن قسمتی از مدارس دولتی به غیر دولتی، اظهارداشت: امسال 12هزار نفر در شهر تهران و 10هزار نفر در شهرستان‌های تهران و مجموعا 22هزار نفر از مدارس دولتی به غیر دولتی منتقل شدند که شامل 760 کلاس بوده که این امر تبعات آموزشی فصلی را به دنبال داشت اما در مجموع موثر بوده است.
 
چهاربند بیان داشت: امسال ورودی‌های دوره ابتدایی در طول 6 سال اخیر  برای اولین بار افزایش پیدا کرده است که این موضوع نشان دهنده افزایش رشد جمعیت دانش آموزی است.
 
 وی در ادامه افزود: با توجه به روند رو به افزایش جمعیت دانش آموزی نیاز است که برای تامین نیروی انسانی جدید تمهیدات جدی اندیشیده شود. همچنین در استان تهران و شهرستان‌های تهران پیر ترین معلمان کشور وجود دارد و در واقع معلمان تهران پنج سال از میانگین کشوری پیرتر هستند.
 
چهاربند خاطر نشان کرد: از مسئولان ذیربط خواهشمندم که به  مشکل کمبود منابع انسانی توجه  جدی داشته و از ساز و کار‌های مناسب در جهت پیشرفت استفاده شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، معلم ، تمهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
داداش
۲۲:۵۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
نه اینکه خودت 14 سالته