سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی:

کمربندی سوم تهران به تصویب دولت رسید/ فاز یک اتوبان تهران شمال تا دو سال دیگر اجرایی می‌شود

استاندار تهران گفت:‌ کمربندی سوم تهران که سبب کاسته شدن ترافیک می‌شود به تصویب دولت تدبیر و امید رسید.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عصر امروز سید حسین هاشمی استاندار تهران در نشست شورای اداری تهران با اعلام این خبر افزود: طرح احداث کمربندی سوم تهران حرکتی بسیار مهم و حیات بخش است که سال‌ها مورد بحث بود که توسط دولت تدبیر و امید به تصویب رسید.
 
وی با اشاره به اینکه فاز یک اتوبان تهران شمال که طول آن 37کیلومتر است، تصریح کرد: اجرای فاز یک اتوبان تهران شمال در تفاهمی بین وزارت راه و شهرسازی و بنیان مستضعفان قطعا تا دو سال دیگر عملیاتی می‌شود و فاز دو آن نیز در دست بررسی است.
 
استاندار تهران با اشاره به رصد شدن ماه به ماه مصرف‌ آب، برق و گاز دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: ما باید اصلاح الگوی مصرف را از خودمان شروع کنیم و لذا در همین خصوص مصرف آب، برق و گاز تمام دستگاه‌های اجرایی رصد می‌شود و در صورت افزایش مصرف به آنها اخطار داده می شود.
 
وی بیان داشت:‌ امسال بودجه عمرانی و دارایی 75درصد و بودجه جاری 85 درصد تخصیص داده شده که این رقم در سال‌های گذشته بی سابقه بوده است.
 
 
هاشمی خاطر نشان کرد: خواسته ما از دولت این است که بحث باز نشستگان و استخدام خانواده شهدا که مراحل آن انجام شده اما ابلاغ نشده مجوز آن صادر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترافیک ، کمربندی ، اتوبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۳
از پول ملی خرج کنید برای تهران شهرستانها ولش