سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از 60 طرح سلامت معلولان در منطقه 19

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 از اجرای بیش از 60 طرح سلامت معلولان در این منطقه خبرداد.

 فاطمه داداش زاده، مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای بیش از 60 طرح سلامت معلولان در محلات 13 گانه منطقه 19 همزمان با هفته معلولان در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قراردارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با هفته معلولان از 8 تا 15 آذر ماه سال 93 به منظور خدمت رسانی مناسب به معلولان، ارتقای سلامت و رفاه حال آنها در محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

دادش زاده اظهار داشت: در این طرح 60 طرح سلامت معلولان در قالب ویژه برنامه‌های آموزشی، فرهنگی ، ورزشی، تفریحی، بهداشت و سلامت، مشاوره‌ای و پزشکی و محلات 13 گانه منطقه 19 اجرا می شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای بیش از 60 طرح سلامت معلولان، برگزاری 69 ویژه برنامه معلولان در محلات 13 گانه منطقه 19 یا برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ، توزیع اقلام آموزشی ، بروشور و پیکج‌های فرهنگی و آموزشی از اقدامات اجرایی این طرح است .

داداش زاده خاطر نشان کرد: برگزاری اردوها‌ی تفریحی ، ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای، روانشناسی و پزشکی به معلولان در کانون‌های معلولان و خانه‌های سلامت ، برپایی ایستگاه‌های بهداشت و سلامت معلولان اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است .
 
انتهای پیام /  
برچسب ها: معلول ، اجرا ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.