سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد نماینده سابق پارلمان لبنان از قصور در رسیدگی به پرونده "امام موسی صدر"

نماینده سابق پارلمان لبنان از قصور کمیته پیگیری پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر و دوستانش انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری رسمی لبنان؛ "حسن یعقوب" نماینده سابق پارلمان لبنان در نشستی خبری پیرامون پرونده ربوده شدن "امام موسی صدر" و دو تن از دوستانش به نام‌های "شیخ محمد یعقوب و عباس بدرالدین"، گفت: پس از انقلاب علیه رژیم "معمر قذافی"، خانواده‌های این افراد خرسند شده و خواستار اقداماتی در چارچوب فعال کردن پرونده "امام موسی صدر" و دو تن از دوستانش شدند.

وی در ادامه گفت: هیئت رسمی لبنان که ریاست آن را "عدنان منصور"، وزیر خارجه سابق لبنان بر عهده داشت، در آن زمان در صدد سفر به لیبی بود اما این هیئت عدم جدیت خود را در مطرح کردن پرونده "امام موسی صدر" به اثبات رساند و رسیدگی به این پرونده را به توزیع جزوه‌هایی در مورد افکار "امام صدر"خلاصه کرد.

نماینده سابق پارلمان لبنان با اشاره به اینکه کمیته‌ای رسمی متشکل از قاضی "حسن الشامی"، "هیثم جمعه" و به ریاست وزیر خارجه برای پیگیری پرونده "امام موسی صدر" تشکیل شد، اما تاکنون هیچ پاسخی پیرامون این موضوع ارائه نداده است، افزود: این کمیته، پرونده ربوه شدن "امام موسی صدر" و دوستانش را حتی از خانواده‌های آنها به بهانه سری بودن، پنهان می‌کند.

"حسن یعقوب" در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هیئت لبنانی نتوانست هیچ اطلاعاتی در مورد پرونده "امام موسی صدر" از "عبدالله السنوسی" کسب کند.

انتهای پیام//
برچسب ها: امام ، موسی ، صدر ، عراق ، داعش ، لبنان ، السنوسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.