سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اختلافات شخصی انگیزه ای بر هتک حیثیت اینترنتی

فردی که اقدام به هتک حیثیت یکی از شهروندان در شبکه های اجتماعی مجازی کرده بود توسط پلیس فتا استان زنجان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل ااطلاعات فرماندهی انتظامی استان گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی براینکه فردی ناشناس در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی با ایجاد پرو فایلی بانام و مشخصات وی و درج مطالب خصوصی موجب آبروریزی و هتک حیثیت وی شده است.

شعبانپور افزود:با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در فضای سایبری آغاز و سرانجام توانستند با اقدامات ویژه و تخصصی خود هویت عامل و هتک حیثیت شاکی را شناسایی و پس از دستگیری وی را به مقر پلیس هدایت کنند.

وی ادامه داد:متهم در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی خود اقرار و انگیزه خود را انتقامجویی به علت اختلافات قبلی با شاکیه عنوان داشت.

سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی زنجان در ادامه از دستگیری عامل نقش اکاذیب و تصاویر غیر اخلاقی خبر دادو اضافه کرد: این متهم در سایت خود اقدام به درج مطالب و تصاویر غیر اخلاقی می کرد که طی رصد و پایش های صورت گرفته شناسایی و دستگیر شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شدند.



انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.