سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صد و پانزدهمین جلسه شورای شهر :

هاشمی: تحصیل رایگان 32 هزار معلول در مقاطع مختلف دانشگاهی/ 99 درصد از معلولان اعزامی اینچئون تحت پوشش بهزیستی بوده‌اند

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: 32 هزار معلول در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاهی با تامین صد درصد بودجه توسط بهزیستی در حال تحصیل است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور  پس از توضیحات معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اجرای برنامه‌های راهبردی برای نخستین بار در سطح شهرستان افزود: افزایش سرانه بودجه از 10 درصد به 18 درصد در دولت یازدهم نقش موثری در توانمندی سازمان‌های ذیربط و بهزیستی در کاهش آسیب‌ها داشته است.
 
وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی‌ها برای افق 5 ساله و 10 ساله باشد اظهار داشت: تحصیل 32 هزار معلول در مقاطع مختلف تحصیلی و با تامین بودجه صد درصدی بهزیستی از جمله فعالیت‌های سازمان بهزیستی کشور جهت کاهش مشکلات معلولان و ارائه تسهیلات به این افراد بوده ضمن اینکه از 200 معلول اعزامی به بازی‌های اینچئون 198 معلول تحت پوشش بهزیستی بودند.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور  ادامه داد: هر چند بودجه تخصیص یافته به سازمان بهزیستی 500 میلیارد تومان اما هزینه‌های این سازمان امروز از مرز چند هزار میلیارد نیز رد شده و این درحالی است که آمارها بیانگر افزایش 4  برابر معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور است.
 
هاشمی با عنوان اینکه انتظار سازمان بهزیستی کشور از شورای شهر حمایت مالی و معنوی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت‌هایی که در آینده صورت می‌گیرید شاهد رفع این معضلات در جامعه شویم.
 
گفتنی است، اهدای لوح تقدیر به فاطمه دانشور از سوی سازمان بهزیستی کشور و نیز جهت انجام خدمات اجتماعی و نیز پیشنهاد رئیس سازمان بهزیستی به مهدی چمران رئیس شورا به عنوان مددکار افتخاری بهزیستی فعالیت‌ کند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تحصیل ، معلول ، اعزام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.