سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از منشور حقوق دانشجویی با حضور معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها

از منشور حقوق دانشجویی با حضور ضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دیگر معاونان فرهنگی دانشگاه‌های کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ از منشور حقوق دانشجویی با حضور سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دیگر معاونان فرهنگی دانشگاه‌های کشور صبح امروز(سه‌شنبه) در وزارت علوم رونمایی شد.

این منشور 30 صفحه‌ای در 5 بخش آموزشی، پژوهشی، صنفی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تدوین شده است.

به گفته هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تدوین این منشور حدود یک سال به طول انجامیده است و مسئولان وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه تدوین این منشور با یکدیگر تعامل و همکاری داشتند که در نهایت نیز این منشور به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید و متن آن نیز در ادامه در اختیار دانشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

در منشور دانشجویی تمامی قوانین مربوط به دانشجویان در محیط دانشجویی در حالی ذکر شده است که این قوانین در سالهای گذشته به صورت پراکنده بوده است و هم اکنون در این منشور به صورت قوانین معین و مدون تدوین شده است.

وی در پایان به برنامه ای که به مناسبت روز 16 آذر برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: برنامه روز 16 آذر در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی و با حضور مسئولین و رئیس جمهور برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.