سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در معاملات ۱۱ آذر ماه؛

کالای ۱۰ تولیدکننده در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می‌شود

روز سه شنبه 11 آذرماه، ده تولیدکننده کشور بیش از 257 هزار تن انواع قیر و عایق رطوبتی را در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می‌کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، در صورت تقاضا، حدود 110 هزار تن انواع قیر شرکت نفت پاسارگاد و  102 هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی روی تابلوی عرضه می رود. علاوه بر این، 17 هزار و 230 تن انواع قیر شرکت های معماران تجارت آفتاب، ، فراشیمی روز، صنعت قیر هرمزگان، توسعه نفت هرمزان، پالایش و انرژی شمالغرب آرکا و نگین گام پارس به همراه 700 تن قیر عایق حصار مهران و پیروز بام گلبهار راهی تالار صادراتی می شود.
 
شایان ذکر است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، بیش از 69 هزار تن انواع ماده پلیمری مجتمع های  اروند، امیرکبیر، آبادان، بندرامام، پلی نار، تندگویان، شازند، غدیر، قائدبصیر، لاله، مارون، مهر، پلی پروپیلن جم و شرکت پلیمر کرمانشاه عرضه می شود؛ مهمترین مواد پلیمری عرضه شده در این روز شامل PVC، SBR، ABS و پلی اتیلن است.
 
شرکت فولاد خوزستان نیز در صورت تقاضا با 115 هزار و 300 تن شمش بلوم با قیمت پایه 15 هزار و 290 ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. شرکت ذوب آهن اصفهان، در صورت تقاضا، 65 هزار و 198 تن تیرآهن 14 را عرضه می کند. این شرکت همچنین، شش هزار تن تیرآهن 12 را  روی تابلوی عرضه می برد.
 
شایان ذکر است، 800 تن شمش آلیاژی و 600 تن بیلت6063-7 شرکت ایرالکو راهی تالار محصولات صنعتی و معدنی می شود.
 
تالار کشاورزی نیز شاهد عرضه 7990 تن خرمای کبکاب بوشهر، 250 قند کارخانه قند بردسیر کرمان و یکهزار تن گندم دروم کهگیلویه و بویراحمد است. همچنین، 100 تن کنجاله کلزا پلیت گلبهار و 100 تن کنجاله کلزا پلیت یگانه خزر نیز عرضه را در این روز تجربه می کند. گروه شکر نیز شاهد عرضه 300 تن شکرسفید پانیذ فام و 300 تن شکرسفید خراسان رضوی است.

ذرت دانه ای روسیه و سبوس گندم قزاقستان هر کدام با حجم 200 تن روی تابلوی تالار محصولات کشاورزی می رود.
 
براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، بیش از 528 هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، کالا ، انرژی ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.