سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

رفع انحصار در ناوگان حمل و نقل مواد معدنی معدن انگوران زنجان

سرپرست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان از رفع انحصار در ناوگان حمل و نقل مواد معدنی معدن انگوران زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛به نقل از روابط عمومی ؛سرپرست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان در جلسه ای که به منظور بررسی ناوگان حمل و نقل مواد معدنی انگوران برگزار گردیدبا بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه پیش از این حمل ونقل مواد معدنی از معدن انگوران به واحدهای تولیدی در اختیار شرکت امین بار احرار بود ، این امر اعتراضاتی را با خود به همراه داشت.

فغفوری افزود: اعتراض شرکت های حمل و نقل ، استانداری ، رانندگان و واحدهای تولیدی در خصوص انحصار ایجاد شده در حمل نقل مواد معدنی معدن انگوران ، سازمان صنعت ، معدن وتجارت را بر آن داشت که با برگزاری جلسات و بررسی پیشنهادات مختلف نسبت به رفع این مشکل اقدام شود.

وی عنوان کرد : با توافق کلیه اعضای حاضر در جلسه مقرر گردید صاحبان کالا شرایط و خواسته های خود را به سازمان ارائه و سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، درخواست های واحدها را جهت بررسی به انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل جهت بررسی و تائید صلاحیت ارسال نماید.

سرپرست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: پس از اعلام اسامی شرکت های واجد شرایط از سوی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ، آنها را به شرکت تهیه و تولید مواد معدنی معرفی نموده تا این شرکت با ایجاد بسترهای لازم برای انجام هرگونه هماهنگی در خصوص ورود سایر شرکت ها به ناوگان حمل و نقل این امکان را فراهم نماید تا واحدهای تولیدی بتوانند با هریک از این شرکتها قرار داد ببندند.

این مقام مسئول اظهار کرد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی مکلف است پس از بارگیری و توزین ، ماده معدنی را به نمایندگان واحدهای تولیدی که یکی از شرکت های حمل و نقل طرف قرارداد واحدها می باشد ، تحویل نمایند.

فغفوری خاطر نشان کرد: با اجرای این روند شاهد ایجاد رقابت سالم در ناوگان حمل و نقل ماده معدنی از معدن انگوران به واحدهای تولیدی خواهیم بود.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: انحصار ، ناوگان ، مواد ، معدنی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.