سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هورنر: مرسدس فصل آینده قوی‌تر خواهد بود

کریستیان هورنر مدیر تیم ردبول باور دارد تیم مرسدس فصل آینده قوی‌تر از ۲۰۱۴ خواهد بود و رنو، تأمین‌کننده موتورهای این تیم باز هم در شرایط یک تعقیب‌کننده عمل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به تولیدکنندگان موتور در پایان فصل اجازه می دهد برخی قطعات خود را به روز و باز تولید کنند.

 البته این تغییرات تنها در شرایطی صورت می گیرد که تولید کننده فدراسیون جهانی را قانع کند دلیل این تغییر کم شدن مصرف سوخت، پایین آمدن هزینه تولید و… است.
اما با این وجود هورنر باور ندارد این تغییرات به رنو کمک کند تا بتواند با مرسدس بجنگد.

هورنر گفت: فصل آینده را دور نمی اندازیم. اما اختلاف واضح است و با تغییراتی که مرسدس اعمال می کند باید برای رسیدن به آنها شبانه روز تلاش کرد.
 اگر بخواهیم با زبان اعداد صحبت کنیم، این اختلاف بیشتر هم خواهد شد که باعث ناامیدی می شود.

هورنر درباره اینکه چه چیزی از رنو می خواهد گفت: در برخی نقاط می توانند پیشرفت کنند. اما به نظر من اگر این اتفاق رخ دهد باز هم عملکرد موتور سال آینده رنو به پای موتور ۲۰۱۴ مرسدس نمی رسد.

وی افزود: مرسدس هم یکجا ننشسته است. به نظر من فراری هم در چنین وضعیتی است. موتورها در ماه فوریه (۱۲ بهمن ماه) باز هم فریز می شوند و تولید کنندگان موتور مهلت کمی برای بهبود شرایط و عملکرد موتورهای خود دارند.
برچسب ها: هورنر ، مرسدس ، ردبول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.