سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهراز دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی ابهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ؛فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: سارق حرفه ای اماکن خصوصی توسط ماموران واحد گشتی پلیس شهرستان ابهر دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته از وی هفت فقره سرقت اماکن خصوصی کشف شد.

کرد لو افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز و خانه باغ های اطراف شهر تیم ویژه ای از ماموران برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان تشکیل و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد :در همین راستا واحد های گشت محسوس و نا محسوس پلیس در سطح شهر فعال شده و به گشت زنی پرداختند و سرانجام ماموران یکی از واحد های گشتی حین گشت زنی های هدفمند خود فردی که اقدام به پرسه زنی در اطراف ساختمانی نیمه ساز می کرد را مشاهده و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه در بازرسی های اولیه از وسایل همراه متهم تعدادی ابزارآلات سرقت کشف شده است، اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته از سارق وی به هفت فقره سرقت اماکن نیمه کاره در سطح شهرستان ابهر اعتراف کرد.

کردلو گفت : متهم پس از شناسایی اماکن فاقد نگهبان وارد محل شده و با آرامش کامل اشیا مورد نظر را به سرقت می برده است.

وی با اشاره به دستگیری دو سارق داخل خودرو و ساختمان های نیمه کاره طی 24 ساعت گذشته خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، در راستای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.




انتهای پیام/ش

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، ابهر ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.