سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از 114 پروژه در روز 12 آذرماه با حضور آقای قالیباف و شهروندان در منطقه 14

شهردار منطقه 14 از افتتاح 114 عمرانی خدماتی،ورزشی،‌شهری و اجتماعی در روز 12 آذرماه با حضور آقای قالیباف و شهروندان در سطح منطقه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرهادی در تشریح پروژه‌های آماده بهره برداری در دارالمومنین شهر تهران اظهار داشت: احداث و تکمیل مجموعه ورزشی و زورخانه شهدای دولاب تملک توسعه و تجهیز سرای محله شکوفه، تملک و تجهیز سرای محله شاهین شرقی، سری محله شیروان، تملک و تجهیز محله فرزانه، سرای محله 13آبان، تملک و تجهیز و احداث مجتمع فرهنگی و هنری غدیر احداث رختکن و توسعه و تجهیز زمین ورزشی شیرازی از جمله پروژه‌های اجتماعی و فرهنگی آماده افتتاح است.
 
وی درباره پروژه های ترافیکی و شهری نیز تصریح کرد: احداث سرویس بهداشتی در بوستان‌ها،‌احداث بوستان دانش آموز، احداث باغ‌راه ورزش بوستان فتح‌اللهی، احداث زمین چمن مصنوعی، محوطه سازی بوستان بسیج، احداث پل هوایی عابر پیاده کابلی، نصب تابلوهای راهنمای مسیر، احداث پل هوایی عابر، احداث و توسعه پایانه شهید محلاتی، راه‌اندازی یکپارچه خانه‌های دوچرخه و احداث و توسعه مسیر دوچرخه بازپیرایی بوستان آلاله، تملک و احداث بوستان گل‌شناس تملک و احداث اسفندی و احداث چاه عمیق، از جمله پروژه‌های بهره برداری شده در سطح منطقه است.
 
وی افزود: احداث کانال آبهای سطحی، تملک و احداث مجموعه تفریحی تجاری، گیوی، احداث 35 متری مرحوم حاج اسماعیل دولابی، ساماندهی خیابان خاوران، بازسازی آشپزخانه مسجد علی‌ابن الحسین (ع) روکش مکانیزه و پیاده رو سازی و طرح خط سفید در منطقه از دیگر پروژه‌های شهرداری منطقه است که در روز12 آذر با حضور شهردار و مدیران شهری پایتخت در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
 
وی در پایان با اشاره به ارتقاء بافت فرسوده در این منطقه خاطر نشان کرد: با توجه به 258هکتار بافت فرسوده در این منطقه حدود 30 درصد آن احیا شده است.
 
انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.