سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بازی هفته ششم لیگ دسته اول

صدرنشینی در دربی مشهد / رسالت ارژن برای رسیدن به صدر

مسابقات لیگ دسته اول فوتسال ایران به هفته ششم خود رسیده و امروز هشت بازی به صورت همزمان در شهرهای مختلف انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مسابقات لیگ دسته اول فوتسال ایران به ایستگاه ششم خود رسیده و تیمهای مختلف برای بالا رفتن از جایگاه فعلی به مصاف رقبا می‌روند. گزارش خانه فوتسال از این بازی ها را می خوانیم. گفتنی است نتیجه زنده کلیه بازی های لیگ دسته اول فوتسال همانند هفته هفته های گذشته در بخش نتایج زنده خانه فوتسال قابل مشاهده می باشد.
 
***گروه دریای خزر:
 
پنت هاوس مشهد – ایران جهان مشهد
 
در یکی از حساس ترین دیدارهای این دسته تیم های مشهدی پنت هاوس و ایران جهان در دیداری حساس و همراه با کری خوانی های همیشگی تیم های همشهری به مصاف هم می‌روند. تیم پنت هاوس که با برنامه و امکانات خوب سخت افزاری با انگیزه برتری شدن وارد مسابقات شده است، باید در برابر شاگردان حسین اسلامی در ایرانجهان قرار بگیرد. ایران جهانی ها خیلی دیر و با خرید امتیاز علیصدر همدان به لیگ دسته اول بازگشتند و نتوانستند در هفته های گذشته انتظارات را برآورده کنند  و در نتیجه مصمم هستند با پیروزی در دربی مشهد، به ادامه مسابقات امیدوار شوند.
 
شهرداری نکا – کاشی نیلوی اصفهان
 
تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان که تا این هفته از رقابتها همواره صدرنشین لیگ دریای خزر بوده است، در هفته ششم میهمان تیم محبوب شهرداری نکا می‌باشد. تیم پرطرفدار نکا با تمام تماشاگران به استقبال یاران افضل و باغبانباشی می‌رود. شاگردان احد جعفری که با دو پیروزی متوالی بهترین روزهای خود را در سال جاری تجربه می کنند، در این بازی امیدوارند با کمک تماشاگران خود تیم صدرنشین کاشی نیلو را ناکام بگذارند. اما در طرف مقابل تیم خوب اصفهانی با شکست هفته گذشته مقابل پاس، در آستانه از دست دادن صدر قرار گرفته و قطعا به هیچ چیز به جز برد نکا نمی‌اندیشد.
 
  هیئت فوتبال اصفهان – دانشگاه آزاد اسلامی تهران

 
در دیگر بازی حساس این گروه دانشگاه آزاد اسلامی تهران میهمان هیئت فوتبال اصفهان است. شاگردان محمود قاضی در تیم دانشگاه امیدوارند با برتری مقابل تیم هیئت فوتبال، بار دیگر به مجموعه مدعیان بازگردند و خاطره شکست مقابل پنت هاوس را به فراموشی بسپارند. اما هیئت فوتبالی ها هم می‌توانند با این بردخانگی ، منتظر کوچکترین لغزشی از سوی دو تیم بالای جدولی بمانند تا به رتبه های اول و دوم برسند.
 
کشاورز قزوین – پاس قوامین تهران
 
آخرین دیدار هفته ششم در گروه اول هم بین دو تیم کشاورز قزوین و پاس قوامین برگزار می شود. تیم کشاورز که با مشکلات عدیده مالی روبرو است در این هفته فرصت دارد در خانه تیم پاس را که نتایج نوسانی کسب کرده شکست دهد تا کمی از بحران فاصل بگیرد. در طرف مقابل سربازان ناجا که هفته گذشته به صدرنشین لیگ ایست دادند، در این بازی امیدوارند به رده ی سوم جدول صعود کنند.
 
***گروه خلیج فارس:

 
رسالت کرمان – لبنیات ارژن شیراز
 
حساس ترین دیدار گروه خلیج فارس  را تیم های رسالت کرمان و لبنیات ارژن شیراز برگزار می کنند. تیم رسالت که در این دیدار میزبان شیرازی هاست، با ۱۲ امتیاز به تنهایی در صدر قرار دارد و نمی خواهد صدرنشینی ای که هفته ها در انتظارش بود را در خانه به شاگردان کمالی بسپارد. در طرف مقابل ارژنی ها که از تیم های باتجربه مسابقات می باشند در این دیدار تلاش می کنند با کسب حداقل امتیاز، با صدر جدول فاصله نگیرند.
 
زاگرس خوزستان – شاهد شیراز
 
دیگر تیم شیرازی این گروه هم در این هفته میهمان یک تیم جنوبی قدرتمند است. زاگرس خوزستان که هفته گذشته صدر جدول را از دست داده بود ، حالا برای برد تیم شاهد و بازگشت به صدرجدول تلاش می کند. شاهدی ها هم که رفته رفته در مسابقات جا افتاده و به عنوان یک تیم صاحب شخصیت خودنمایی می کنند، امیدوارند با برتری در این دیدار به قافله صدرنشینان بپیوندند.
 
آذرخش بندرعباس – استقلال  نوین ماهشهر
 
تیم فوتسال آذرخش بندرعباس که در فصل جاری اولین تجربه لیگ یکی خود را کسب می کند، تا اینجا نتایج نوسانی و نامطمئنی بدست آورده اما نشان داده می تواند رقیبی برای تیم های بزرگ گروه باشد. بندری عباسی ها در این بازی فرصت دارند مقابل تیم انتهای جدولی استقلال نوین ماهشهر پیروز شده و به نیمه بالای جدول برسند. اما در طرف مقابل ماهشهری ها که با تیمی جوان و بومی به مسابقات آمده اند، به دنبال پیروزی  و جدایی از قعر جدول می باشند.
 
بازرگانی ایده آل یزد- یارانجوان بندرعباس

 
آخرین دیدار این هفته از مسابقات لیگ دسته اول نیز بین تیمهای بازرگانی ایده آل یزد و یاران جوان بندرعباس برگزار می شود. یزدی ها که از عملکرد خود در دیدارهای خارج از خانه رضایت نداشتند بازیکنان و کادر فنی خود را با جریمه روبرو کردند تا با ایجاد شوک  و پیروزی در این بازی بار دیگر به عنوان مدعی صعود از خلیج فارس مطرح شوند. در طرف مقابل بندرعباسی ها شانس کمی برای برابری با شاگردان میرزایی دارند اما تلاش خود برای کسب یک امتیاز را به کار خواهند بست.


انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.