سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان همایش معلولان

مولایی گفت: با مشارکت انجمن معلولان ایران و واحد سلامت ناحیه 4 فردا صبح 11 آذرماه ، همایش "بادبادک، امید، تلاش و نشاط" را در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می کند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت: « این همایش هرسال به صورت متمرکز در هفته جهانی معلولان در مکانی منتخب برگزار می شود و این بار دریاچه شهدای خلیج فارس برای برگزاری این برنامه، انتخاب شده است. سال گذشته معلولان شرکت کننده در همایش، آرزوهایشان را به تصویر کشیده و امسال آرزوهای خود را به پرواز درخواهند آورد. اجرای نمایش، سرود، فروش خیریه کاردستی، ارائه توانمندی ها و ... نیز با مشارکت خود شهروندان دارای معلولیت در دستور کار این همایش قرار دارد.»
 
اداره سلامت حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 با مشارکت انجمن معلولان ایران و واحد سلامت ناحیه 4 فردا صبح 11 آذرماه ، همایش "بادبادک، امید، تلاش و نشاط" را در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار می کند.


به گفته شهردار منطقه 22، اداره سلامت و واحد سلامت نواحی 4گانه منطقه 22 نیز این هفته را مغتنم شمرده تا با برپايي مراسم و ارج نهادن به تجارب و توانايي هاي شهروندانی كه با معلوليت هاي گوناگون دست و پنجه نرم مي كنند، از تلاش ها و افتخارات کسب شده توسط آنان، تقدير و تشكر کند.
 
مولایی افزود: « برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معلولان، مناسب سازی معابر برای تردد معلولان، اندازه گیری قند و فشار خون، بازدید از مراکز توانبخشی، دیدار با معلولان و خانواده های آنان، توزیع بروشور های آموزشی، ویزیت رایگان پزشکی اعضای کانون معلولان، تقدیر از دبیران کانونهای معلولان، برپایی تورهای تفریحی و گردشگری و زیارتی همچنین برگزاری مشاوره های فردی روانشناسی، برگزاری همایش ها، کارگاه ها و کلاس های آموزشی براساس روز شمار و با موضوعاتی همچون ارتقای سطح اعتماد بنفس خانواده های دارای فرزند معلول، هنر گلیم بافی، حضور در اجتماع، مهارت های ارتباطی با افراد جامعه، نقش خانواده و رسانه در توانمند سازی معلولان، پیشگیری از بیماری های منجر به معلولیت های ذهنی و جسمی، مهارت های جهت یابی ویژه نابینایان، برگزاری مسابقه ورزشی، اطلاع رسانی در سطح منطقه، ارسال پیامک و ... از دیگر اقداماتی است که طی این هفته صورت می گیرد. »
 
گفتنی است این  همایش روز سه شنبه 11 آذر ماه 93  از ساعت 10 تا 12 با حضور شهردار منطقه 22 ، نماینده یونیسف، نماینده یونیدو و رئیس اداره کل بهزیستی استان تهران همچنین شهروندان دارای معلولیت و خانواده هایشان ... به اجرا در خواهد آمد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، خلیج فارس ، دریاچه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.