سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر موزه هنر هلسینکی از خانه هنرمندان ایران بازدید کرد

در سومین روز از نمایشگاه "کاری پیپو" یکی از طراحان معروف جهان و مشهورترین طراح گرافیک فنلاند است در نگارخانه "ممیز" خانه هنرمندان، یارنو پلتونن مدیر موزه هنر هلسینکی از خانه هنرمندان ایران بازدید کرد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در سومین روز از نمایشگاه "کاری پیپو" (Kari Piippo) یکی از طراحان معروف جهان و مشهورترین طراح گرافیک فنلاند است در نگارخانه "ممیز" خانه هنرمندان، یارنو پلتونن (Jarno Peltonen) مدیر موزه هنر هلسینکی از خانه هنرمندان ایران بازدید کرد.

"یارنو پلتونن"، مدیر موزه هنر هلسینکی فنلاند، در حاشیه بازدید از خانه هنرمندان ایران، این مجموعه را یک فضای بی نظیر توصیف کرد و از استقبال مخاطبان و به خصوص جوانان از نگارخانه‌های این مجموعه ابراز شگفتی کرد.

پلتونن که به همراه تیم کارشناسی، برای ترمیم و پولیش یکی از مجسمه‌های پارک ملت به ایران سفر کرده است، خانه هنرمندان ایران و باغ هنر را بسیار زیبا و مفید ارزیابی و از تمام فضاهای این مجموعه دیدن کرد و ابراز آمادگی کرد تا از این پس با این مجموعه همکاری‌های متنوعی در زمینه فرهنگ و هنر صورت پذیرد. پلتونن قرار است در روزهای آینده با دکتر مجید سرسنگی، مدیرعامل خانه هنرمندان ایران دیدار کند.

یادآور می‌شود که در راستای برقرار روابط فرهنگی و هنری میان سفارت فنلاند و خانه هنرمندان ایران هم‌اکنون نمایشگاهی از آثار شهریار خوانساری، هنرمند ایرانی در کشور فنلاند در حال برگزاری است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از سه نمایشگاه اتودهای استاد مرتضی ممیز، پوستر و طراحی کاری پیپو و منتخب آثار ابراهیم حقیقی، از ۷ تا ۱۳ آذرماه، به نشانی خیابان آیت الله طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه نمایند.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.