سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقوق پلیس ضارب پس از استعفا قطع نمی‌شود

با وجود استعفای «دارین ویلسون» پلیس شلیک کننده به «مایکل براون» جوان سیاه پوست آمریکایی، حقوق این افسر پلیس همچنان پابرجاست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران رییس شهرداری محله فرگوسن در سنت لوییس میسوری می گوید، با وجود استعفای «دارین ویلسون» پلیس شلیک کننده به «مایکل براون» جوان سیاه پوست آمریکایی، حقوق این افسر پلیس همچنان پابرجاست.
به گزارش ایرنا به نقل از راشاتودی، جیمز ناولیس روز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: حقوق دارین پس از استعفایش قطع نمی شود. وی همچنین از طرح های جدید برای استخدام سیاه پوستان در پلیس این شهر خبر داد. 

روز شنبه در حالی که تظاهرات مردم آمریکا در اعتراض به رفتارهای نژادپرستانه پلیس و نقض حقوق بشر ادامه داشت، دارین ویلسون پلیس سفید پوست آمریکایی که 28مرداد ماه امسال با شلیک به مایکل براون 18 ساله غیر مسلح سیاه پوست وی را کشت، از شغل خود کناره گیری کرد.

فرگوسن شهری از توابع شهرستان سنت لوییس در ایالت میسوری آمریکاست که بر اساس آمار سال 2010، 21 هزار و 203 نفر جمعیت دارد و با ترکیب جمعیتی 67 درصد سیاه پوست و 29 درصد سفیدپوست، بیشتر به عنوان شهری سیاه پوست نشین شناخته می شود.

با این حال سیاه پوستان در مناصب مدیریتی و دولتی آن، کمتر جای دارند و پلیس این شهر نیز تماما از سفیدپوستان تشکیل شده است.
برچسب ها: حقوق ، پلیس ، فرگوسن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.