سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به افراد نیازمند باعث شادی روح و جسم می‌شود/ علوم انسانی را در جامعه بومی کنیم

گلزاری معاون جوانان وزارت ورزش جوانان در مراسم گردهمایی کشوری تیم‌های طرح ملی سحر گفت:‌ در جامعه کمک به افراد نیازمند باعث شادی روح و جسم می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گلزاری معاون جوانان وزارت ورزش جوانان با اشاره به این که ما در زمینه مسائل کمک کردن به مردم در فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی مطالب ارزنده‌ای داریم که در سال‌های اخیر باعث رویکرد دانش پژوهی مثبتی شده است عنوان کرد: جوانان هلال احمری در متن رویدادها برای یاری رساندن به دیگران وارد می‌شوند و به آن‌ها در بحث روان شناسی شادی و نشاط می‌بخشند.
 
گلزاری با اشاره به این که شادکامی و خوشبختی به سلامت روان خیلی ارتباط دارد و نقطه برتر انسانی شناخته شده است، تصریح کرد: در فرهنگ غنی پروری ایرانی وظیفه اصلی حوزه هلال احمر کمک رساندن و آرامش افراد آسیب دیده است.
 
معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان  با اشاره به این که در سال‌های اخیر سطح خشونت و پرخاشگری در کشور بالا رفته است افزود: با بررسی‌های دقیق علمی در جامعه ثابت شده که اگر فضای شهر پر از محبت و امید باشد می توان سطح خشونت را در آن جامعه پایین آورد.
 
وی با اشاره به گفته مفسرین که قلب جوان روشن است و زودتر می‌بخشد عنوان کرد: به همین دلیل به طبیعت و فطرت الهی نزدیکتر است و مهربانی در وی بیشتر دیده می‌شود.
 
گلزاری با اشاره به بومی کردن علوم انسانی و اسلامی می‌تواند گام موثری در ورود دانش آموختگان و دانشگاهیان در جامعه باشد خاطر نشان کرد: با توجه به این که 31استان دارای اداره کل جوانان هستند در تلاشیم این ادارات را در قالب تشکل جوانان هدایت کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: گردهمایی ، تیم ، ملی ، طرح ، سحر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.