سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد 20مانور با هماهنگی ستاد مدیریت بحران

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: طی هفته گذشته تا اواخر این هفته، تعداد 20مانور با هماهنگی ستاد مدیریت بحران منطقه با اداره آموزش و پرورش در مدارس سطح منطقه برگزار می‌شود.

کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: تا پایان سال نیز 50مانور در مدارس منطقه اجرا می‌شود.
 
وی بیان کرد: اجرای مانورها یکی از بخش‌های بسیار مهم آمادگی در برابر بلایای طبیعی خصوصا زلزله است و مدارس نیز از این آسیب‌ها مستثنی نبوده و جزء اماکنی هستند که در هنگام زلزله دچار حادثه شده و با توجه به تراکم جمعیت در مدارس صدمات جانی در این اماکن قابل توجه است و این گونه مانورها به ارتقای آمادگی دانش آموزان می‌انجامد.

*برگزاری مانور زلزله در  خانه سرای محله کاشانک

مدیر محله کاشانک گفت:‌امروز مانور زلزله در خانه کودک سرای محله کاشانک برگزار می‌شود.
 
فاطمه شریفی فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ این مانور زلزله که در خانه کودک سرای محله کاشانک برگزار می‌شود با هدف پیشگیری از بلایای طبیعی و‌ آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه است.

وی بیان کرد: امروز از سوی خانه علم و زندگی سرای محله  کاشانک، دبیرستان خان سفید از کاخ موزه سعد آباد بازدید می‌کنند.
 
مدیر محله کاشانک خاطر نشان کرد: امروز به مناسبت هفته بسیج از بانوان بسیجی فعال محله تقدیر و تشکر می‌شود که با حضور دبیر شورایاری، مدیر محله، مسئولین خانه‌ها و بانوان بسیجی این مراسم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مانور ، ستاد ، هماهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.