سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور احمد مسجد‌جامعی؛

مفاخر حسینی غرب تهران تجلیل شدند

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اقدام به برگزاری مراسمی زیبایی در 8 فرهنگسرا با عنوان "پرده عشاق" کرده و شب گذشته آیین تجلیل از مفاخر حسینی غرب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خیمه‌گاه باشگاه خبرنگاران؛ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اقدام به برگزاری مراسمی زیبایی در 8 فرهنگسرا با عنوان "پرده عشاق" کرده و شب گذشته آیین تجلیل از مفاخر حسینی غرب تهران مجتمع پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

بنابر این گزارش آیین تجلیل در منطقه ۲۲و۲۱ از حاج علی اسدللهی مداح اهل بیت و پدر سه شهید و سید احمد میر زمانی بافقی مداح اهل بیت و پدر دو شهید در مجموعه  فرهنگی پیامبر اعظم برگزار شد.

در آیین تجلیل مفاخر حسینی منطقه ۲۲و۲۱ مسجد جامعی رییس شورای شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین صالح نیا امام جمعه کن و حومه، علیرضا قزوه شاعر  و جمعی از پیشکسوتان عرصه نوحه حضور داشتند.

احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر تهران در این مراسم عنوان کرد: یکی از ویزگی های شهر تهران این است که آب و گلش و مردمانش آمیخته با اهل بیت علیه السلام است.

وی ادامه داد: در گذشته تهران روستایی بوده که در کنار امامزاده شکل گرفته در واقع بیشتر محله های تهران در کنار یک امامزاده شکل گرفته و این حاکی از آن است که مردم تهران علاقه ویژه ای به اهل بیت دارند.

مسجد جامعی تصریح کرد: خانوادهای تهرانی در سالهای  دفاع مقدس فرزندانشان را به یاد حضرت علی اکبر علیه السلام ٬حضرت عباس علیه السلام به میدان فرستادند و اینک افتخار می‌کنند و ما هم  به انها افتخار می‌کنیم.

حجت السلام کریمیان مدیریت منطقه ۲۱ ضمن قدردانی از "شهاب مرادی" برای نهادینه کردن "پرده عشاق" و تجلیل از مفاخر حسینی بیان کرد: شعار امسال سازمان فرهنگی هنری شهرداری شهر مهربانی است و چه بهتر آنکه پیر غلامان اهل بیت را معرفی کنیم.






انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.