سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

300 هزار مددجوی بهزیستی کار قرآنی می‌کنند/ اختصاص بودجه یک میلیاردی برای این امر

هاشمی گفت: 300 هزار مدد‌جوی بهزیستی به صورت حرفه‌ای کارهای قرآنی را در بخش‌های مختلف پیگیری می کنند که سازمان بهزیستی برای این امر بودجه‌ 1 میلیارد تومانی اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در اختتامیه بیست و دومین جشنواره فرهنگی و آموزشی قرآن و عترت گفت: تعداد قابل توجهی از مدد جویان سازمان بهزیستی در حوزه های قرآنی فعالیت‌ می‌کنند و تمام ساختارها و فعالیت‌های این سازمان می‌بایست در حوزه مداخلات اجتماعی، توانبخشی و . ..  در پایه و رکن قرآن باشد.

وی ادامه داد: بیش از 4 میلیون 800 مدد جوی سازمان بهزیستی کشور از این سازمان علاوه بر کمکهای معیشتی خدمات مختلف دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد:سال گذشته مبلغ 250 میلیون تومان به بخشهای قرآنی بودجه اختصاص داده شد که امسال این رقم به یک میلیارد تومان افزایش یافته است.

هاشمی با اشاره به اینکه بیش از 300 هزار مدد جو به صورت حرفه‌ای کارهای قرآنی را در بخشهای مختلف پیگیری می‌کنند افزود: تعداد قابل توجهی از مدد جویان سازمان از قاریان قرآن هستند و هم اکنون 31 کانون قرآن و عترت با حمایت دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 31 استان راه اندازی شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد جشنواره بین‌المللی قرآن را برگزار نماید که تا پایان سال نحوه برگزاری آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهزیستی ، افزایش ، قرآنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.