سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از 50 هزار شرکت کننده در جشنواره فرهنگی بهزیستی

بحلولی در اختتامیه سی و دومین جشنواره فرهنگی وآموزشی قرآن و عترت سازمان بهزیستی کشور گفت: امسال بیش از 50 هزار نفر در جشنواره فرهنگی و آموزشی قرآن و عترت شرکت کردند که این رقم بسیار چشمگیری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اردشیر بحلولی مدیر کل دفتر فرهنگی سازمان بهزیسای کشور در اختتامیه سی و دومین جشنواره فرهنگی و آموزشی قرآن و عترت گفت: این مسابقات در سطوح استانی و منطقه‌ای با شرکت همکاران سازمان جامعه هدف در بخشهای مدیران سازمانی، روشندلان، کارکنان و خانواده های آنها، مربیان مهد کودک‌ها ، معلولین جسمی و حرکتی و فرزندان و مربیان شبه خانواده برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در 9 بخش کارکنان خانواده، روشندلان، معلولین جسمی وحرکتی، مراکز شبه خانواده، مراکز آسیب، زنان سرپرست خانوار، مهدهای کودک، مدیران سازمان در 16 رشته شفاهی، مکتوب، پخش رسانه‌های دیجیتال ، بخش هنری و گروهی برگزار گردید.

بحلولی تصریح کرد: در این جشنواره به منظور تبلیغات از اموری همچون پوستر، بروشور‌های آموزه های قرآنی در سه بخش قرآن‌ و جوان، قرآن و رزق و روزی و قرآن همسایه داری استفاده شد.

مدیر کل دفتر فرهنگی سازمان بهزیستی خاطر نشان کرد: در این جشنواره بیش از 50 هزار نفر شرکت کرده‌اند که از میان به 200 نفر از افراد برگزیده تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.