سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بابایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانش آموزان با طرح دادرس برای روزهای سخت آماده می‌شوند

معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت:‌ طرح دادرس امسال برای پایه هشتم در کلیه مدارس اجرا می‌شود.

سعید بابایی معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان و هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: طرح دادرس با عنون "دانش آموز آماده در روزهای سخت" برای پایه هشتم اجرا می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: طرح دادرس طرحی است برای دانش آموزان مقطع دبیرستانی یک که اگر با شرایط دشواری رو به رو شدند بتوانند اقداماتی را هم در جهت پیشگیری و هم درمان ابتدایی انجام دهند.

معاون دانش آموزی هلال احمر با اشاره به اجرای این طرح در دو سال گذشته اظهار داشت: این طرح سال گذشته برای 450هزار دانش آموز در 8هزار و 500مدرسه اجرا شده و امسال نیز قرار است کلیه مدارس دبیرستان پایه هشتم تحت پوشش قرار گیرند.
 
وی گفت: طرح دادرس طرحی مشترک بین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بوده که بحث‌های مربوط به پناه گیری و تخلیه، چادر زنی، بانداژ، آتل بندی و سایر درمان‌های ابتدایی را به دانش آموزان آموزش می‌دهند.
 
بابایی خاطر نشان کرد: تاکیدی که امسال بر طرح دادرس داریم بحث تقویت آموزش‌های درون مدرسه‌ای و المپیادهای درون مدرسه‌ای بوده و قرار بر این است که این طرح امسال با قوت بیشتری اجرا شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
نویسنده
۲۱:۵۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
عالی
۱۶:۳۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۶
بسیار عالی
الین
۲۰:۰۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
عالی بود
الین
۲۰:۰۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
عالی بود
زهرا
۱۸:۵۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۶
عالی بود
زهرا
۱۸:۵۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۶
عالی بود
کارلاستی
۲۱:۵۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
به نظم خیلی خوب بود
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۵
لایک عالی بود