سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی کوتاه بر مهمترین حوادث روزهای گذشته کشورهای غربی؛

دختر مست بینی دختر خاله‌اش را با دندان کند/ تجاوز دانش آموز 15 ساله به معلم مدرسه!/ جاسازی دوربین مخفی در حمام + تصاویر

مهمترین حوادث روزهای گذشته کشورهای غربی را در این گزارش می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رویدادهای مهم حوادث  چند روز گذشته کشورهای غربی را در ادامه میخوانید:



" کارن سینگلتون" مرد انگلیسی  41 ساله که به کنیا سفر کرد تا دختری را که از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک با او آشنا شده بود را از نزدیک دیدار کند و مدتی را در کنار او سپری کند، به قتل آن دختر جوان محکوم شد.

"سینگلتون " نزدیک به 6 ماه پیش به کنیا رفت تا " اشلی آگومبی" 22 ساله را که مدت ها با او از راه دور چت می کرد ،ملاقات کند، اما طبق گزارشات "سینگلتون" داروهای دیابتی دختر جوان را که زندگی اش به آنها بسته بود در سرویس بهداشتی می‌انداخت و در نهایت موجب کشته شدن آن دختر شد.

هفته گذشته  خانم " آگومبی" رفتارهای "سینگلتون " را برای پلیس نایروبی ( پایتخت کنیا )  گزارش کرده بود.

خانم " آگومبی" بیان کرده بود که این مرد مریض داروهای دیابتش را مرتب درون چاه سرویس بهداشتی می اندازد و همچنین بدون این که او بخواهد به او  تجاوز جنسی کرده بود.

در نهایت 3 روز گذشته  دختر جوان " اشلی آگومبی" دانشجوی برتر دانشگاه نایروبی ،به دلیل مصرف نکردن قرص هایش و افزایش فشار خون دیابتی و ناموفق بودن در تنفس ، جان خود را از دست داد.

"سینگلتون" پس از مرگ خانم " آگومبی" سریعا بازداشت شد و در دادگاه به اتهام قتل مجرم شناخته شد.

مادر "سینگلتون" ، خانم " الین سینگلتون" که در کامبریا انگلیس زندگی می کند به خبرگزاری ها گفت:زمانی که پسرم از اداره پلیس کنیا  تماس گرفت و گفت که به اتهام قتل دستگیر شده است ،من ناگهان ویران شدم.او ناراحت بود از صدایش می فهمیدم.و مرتب تکرار میکرد من او را نکشتم، در نگاه اول پسرم به دلیل هیکلش کمی ترسناک به نظر می رسد اما به راستی او پسری خجالتی و آرام است.

طبق گفته های دادگاه ،" سینگلتون " با خانم آگومبی 2 سال پیش از طریق شبکه فیسبوک آشنا شدند و او 6 ماه پیش با یک ویزای توریستی به کنیا سفر کرد تا دختر جوان را ببیند و مدتی با او زندگی کند.

طبق ادعا های مادر متهم، او عاشق دختر کنیایی شده بود و به خاطر او به کنیا آمد، اما دختر جوان در نهایت به خاطر اعمال " سینگلتون" در بیمارستان در حالی که پزشکان تلاش می کردند تا او را نجات دهند ،جان خود را از دست داد.

دادگاه متهم " سینگلتون" هنوز ادامه دارد.



دختر 21 ساله امریکایی ،" جوری ماری روتلی" که در یک مراسم سوگواری، طی مشاجره ای قسمتی از بینی دختر خاله خود را جوید و سپس سعی کرد تا با چاقو به او حمله کند ، به 12 سال زندان محکوم شد.

" روتلی" در یک مراسم سوگواری که برای ادای احترام به مردن نوجوانی که در یک نصادف دلخراش جان خود را از دست داده ، برگزار شده بود به طور وحشیانه ای به دختر خاله اش " شری واتسون"  حمله کرد.

خانم " واتسون" 23 ساله می گوید :"کار وحشتناکی که او با من انجام داد، باعث شد جای جراحتش بر روی صورتم بماند و به عمل های جراحی زیادی احتیاج دارم. من پاره شدن بینی ام را زمانی که او داشت آن را می جوید احساس می کردم.من تلاش میکردم تا او را از خود دور کنم اما او دندان های خود را محکم در بینی ام فرو برده و آن را می جوید.

طبق گفته های دادگاه، متهم "روتلی" که به حد افراطی مشروبات الکلی و کوکائین مصرف کرده و کاملا مست بود، بعد از پاره کردن بینی خانم " واتسون" صحنه را برای مدتی ترک کرد و همه گمان می کردند او فرار کرده است اما متهم لحظاتی بعد با 2 چاقوی آشپزخانه بر می گردد و به سمت خانم " واتسون" حمله ور می شود، متهم تلاش کرد تا چاقو را به صورت خانم " واتسون" فرو کند اما قربانی دستانش را بسیار محکم حایل صورتش کرده بود تا متهم نتواند با چاقو را به صورتش ضربه بزند و در همین زمان بود که انگشت شصت خانم " واتسون" کاملا قطع شد.

" روتلی" در دادگاه به صدمه جسمی وحشتناکی که موجب آن شده بود اقرار کرد، وی در گذشته نیز به اتهام سوءاستفاده و آزار و اذیت و حمله های خشونت آمیزش مدتی کوتاه در زندان بود.

قاضی دادگاه او را برای 6 سال و نیم به اتهام جویدن بینی قربانی و 5 سال و نیم به اتهام حمله مسلحانه با 2 چاقو، زندانی کرد.



مرد انگلیسی به  اتهام کارگذاشتن یک دوربین مخفی در حمام نامزد سابقش دستگیر شد.

 طبق گفته های دادگاه ، " تریل فرانک استولتز" 41 ساله یک دوربین مخفی برای فیلم گرفتن از حمام نامزد سابقش در قسمت شیر آب گرم حمام او نصب کرده بود اما دختر جوان خیلی سریع متوجه این کار شیطانی او شد و به پلیس گزارش کرد.

هنگامی که پلیس از متهم توضیح خواست او یک بهانه عجیب و غیر قابل باور ادعا کرد و بیان کرد دوربین را در گذشته برای بررسی مرغ هایی که درون وان آنها را تمیز می کرد ، نصب کرده و فراموش کرده بود دوربین را از آنجا بردارد اما دادگاه ادعا های او را باور نکرد و او را متهم به بازرسی نصویری پنهانی و ضبط تصاویر حریم شخصی کرد و متهم را به 6 ماه زندان محکوم کرد.



فیلم شوک آوری از یک پلیس خارج از وظیفه، منتشر شده که دختر نوزادش را به زمین می‌اندازد تا از کودکش در برابر سارقی که بر روی او اسلحه کشیده بود، دفاع  کند.

کلیپ 20 ثانیه ای نشان می دهد که ابتدا پلیس که در مرخصی به سر می برد، در خارج از خانه خود ایستاده و دختر نوزادش را در دستانش نگه داشته است. چند ثانیه بعد دزدی به او نزدیک می شود  و پلیس احساس خطر می کند که مهاجم ، پلیس را تهدید می کند که به او با مسلسلی که درون کیفش است، شلیک می کند .

در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته گرفته شده است دیده میشود که پلیس ، دزد مهاجم را به یک طرف پرت می کند و سپس دختر نوزادش را به زمین می اندازد تا گلوله به او نخورد.

پدر زن، مامور پلیس پس از آن می دود و به سرعت  نوزاد را از روی زمین بر میدارد.در همین حین توسط مهاجم گلوله ای به سمت پلیس شلیک می شود که فقط چند اینچ از سر نوزاد می گذرد اما به او نمی خورد و چند ثانیه بعد مجرم صحنه را ترک می کند.

پلیس به دلیل صدمات جدی به بیمارستان منتقل شد، نوزاد او نیز در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت اما جراحت سنگینی متحمل نشده است.

پلیس چند روز گذشته بعد از اینکه به هوش آمد مجرم را شناسایی کرد و معلوم شد سارق چندین بار به دلیل دزدی و قاچاق مواد مخدر دستگیر شده است.

پلیس هم اکنون به دنبال متهم است.



معلم 35 ساله ای که به اتهام رابطه جنسی با دانش آموز 15 ساله اش دستگیر شد ادعا می کند او قربانی پسر نوجوان است و این پسر 15 ساله بوده که  به او تجاوز کرده است.

" آبیگل سیمون" که در دبیرستان مرکزی کاتولیک ها در ایالت میشیگان آمریکا درس می داد به داشتن رابطه جنسی با دانش آموزش متهم شد.

او به دلیل 2 فقره اتهام باید محاکمه شود، ابتدا به دلیل رفتار جنسی با پسر نوجوان و دیگری به خاطر مواجه کردن یک بچه با اعمال غیر اخلاقی و فاسد در مقام یک معلم اما وی در طول محاکمه ادعا کرد او قربانی سوءاستفاده جنسی پسر بوده است و این پسر نوجوان بوده که 3 بار به او در آپارتمان و ماشینش تجاوز کرده است.

" سیمون" در دادگاه مداوم تاکید می کرد: من با داشتن رابطه با یک بچه هرگز موافق نیستم. پسر نوجوان مرا مجبور به رابطه جنسی با خود کرد.من اقرار می کنم که بین ما نزدیک به 1000 پیغام نامناسب رد و بدل شد اما  من هرگز قصد رابطه جنسی و عاشقانه با او را نداشتم.

یکی از پیغام های " سیمون" که در دادگاه خوانده شد می گفت : من به دلیل اینکه تو فقط 15 سال داری، می ترسم.

متهم "سیمون" بعد از اینکه مادر پسر نوجوان عکس های نیمه لخت این زن را در تلفن همراه پسرش دید و به پلیس گزارش داده بود ، دستگیر شد.

پسر نوجوان در ابتدا به دادگاه گفته بود که او معلم خود را وسوسه کرده است، اما مدتی بعد حرف خود را عوض کرد و به دادگاه گفت او برای حمایت از معلمش دروغ گفته است و این معلمش بود که به او تجاوز کرد.

پرونده  محاکمه معلم 35 ساله هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، غربی ، متهم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۵:۲۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
بابا امریکا هیچ جایت امن نیست به هیچ کست اعتمادی نیست ...