سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم مقاومت و برگزاری نمایشگاه عکس در دفتر بروجرد

25به مناسبت هفته بسیج، اثر از 10 عکاس بروجردی از تاریخ 6 الی 10 آذرماه در سالن دکتر عبدالحسین زرینکوب مجتمع فرهنگی و هنری بروجرد به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران: 25 فیلم کوتاه از آثار منتخب جشنواره فیلم مقاومت با همکاری کانون بسیج هنرمندان بروجرد و انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر بروجرد برای جمعی از هنرمندان بسیجی به نمایش درآمد. در این برنامه که در تاریخ 4 آذرماه در محل سالن نمایش دفتر بروجرد به مدت 5 ساعت برگزار شد، علاوه بر نمایش آثار منتخب جشنواره فیلم مقاومت فیلم کوتاه تقابل به کارگردانی سامان شکیبا مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

به نقل از رابط خبری انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر بروجرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، دفتر بروجرد با همکاری کانون بسیج هنرمندان بروجرد اقدام به برگزار نمایشگاه عکسی با عنوان لشگر مخلص خدا کرده است. در این نمایشگاه عکس که از 6 الی 10 آذرماه در سالن دکتر عبدالحسین زرینکوب مجتمع فرهنگی و هنری بروجرد در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد داشت، 15 اثر از 10 عکاس با مضمون دفاع مقدس، اماکن مذهبی و کاروان شهدای گمنام به نمایش گذاشته شده است.



انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.