سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌گیری از ظرفیتهای فنی و حرفه‌ای برای زنان تسهیل‌گر توسعه‌روستایی

مشاور امور زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی گفت: تشکیل کمیته راهبردی ملی و کارگروه‌های استانی زنان تسهیل گر توسعه روستایی با امکانات و ظرفیتهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آشنا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانفروغ السادات بنی‌هاشمی مشاور امور زنان و خانواده وزارت جهاد کشاورزی در خصوص همکاریهای سازمان اموزش فنی و حرفه‌ای کشور و سازمان تحقیقات اموزش و ترویج کشاورزی گفت: در حال حاضر تعامل میان این دو سازمان از طریق تشکیل کمیته راهبردی ملی و کارگروه‌های استانی توسعه یافته است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هدف اصلی از تشکیل این شورا شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیتهای مشترک است تصریح کرد: هم‌افزایی ایجاد شده میان این دو سازمان منجر به انجام فعالیتهای مشترک به بهره‌وری و غنای بیشتری شده است که یکی از گروه‌های مورد توجه در تصمیمات این شورا نیز زنان تسهیل توسعه روستایی هستند.

مشاور امور زنان و خانواده سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد:‌آشنایی زنان تسهیل‌گر توسعه روستایی با امکانات و ظرفیتهای سازمان اموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیازسنجی اموزش زنان روستایی و عشایری و تدوین برنامه ارتقایی سطح دانش‌ و مهارت زنان روستایی و عشایری بر مبنایی نیازهای آموزشی اعلام شده از فعالیتهای مشترک در این حوزه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.