سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس:

آمریکا، نیازمند به توافق با ایران در مذاکرات

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا ، نیازمند به توافق با ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، جواد کریمی قدوسی در جمع بسیجیان افزود: انجام مذاکرات و تمدید آن برای دفع دشمنان است و آمریکا و جهان غرب می کوشد تا با ایجاد اختلاف میان فقیر و غنی جامعه را به سمت دوقطبی بودن سوق دهد .
 نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتقای سطح بصیرت امت اسلام و ایرانیان و انسجام ملی و وحدت اسلامی از دیگر منافع مذاکرات است اظهار کرد: ایران برای رسیدن به خود کفایی می کوشد و در این میان باید برای به ثمر رساندن مذاکرات با آمریکا صبر پیشه کرد زیرا که اصول اعتقادی اسلام قابل تغییر نیست.

کریمی افزود: ایران برای اشتغال زایی نیاز به توافق نامه با آمریکا ندارد و اقتصاد مقاومتی و افزایش تولیدات داخلی می تواند گامی در راستای تحقق این امر باشد زیرا که کشورهای هم مرز ایران نظیر عراق، پاکستان و روسیه به تولیدات کشور ما نیازمندند و ایران از انرژی ها و ذخایر بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به خواسته های سلطه گرانه آمریکا تصریح کرد: آمریکا و غرب برای ایجاد جنگ روانی در ایران طرحی را ارائه داده اند که در پی آن سپاه پاسداران برای تست موشک ها باید از آمریکا دعوت کند و سانتریفیوژ های ایران تنها باید در نسل یک ساخته شود و تولید پیشرفته تر از آن ممنوع است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در مذاکرات، آمریکا خواستار بازدید های سرزده از ایران شده است و به جهت ترس از پیشرفت روز افزون ایران خواسته است که مجتمع آب سنگین اراک باید تعطیل شود و با تهدید ایران را خطاب قرار داده است که لغو تحریم ها غیر قابل برگشت نیست و می توان دوباره ایران را در حصر و تحریم قرار داد.
کریمی قدوسی با بیان اینکه مذاکره کنندگان ایران می توانند مذاکرات را با اتکای به نگرانی های جهان غرب و آمریکا به نفع ایران تمام کنند افزود: ما می توانیم در مقابل لغو تحریم های شورای امنیت سازمان ملل، تولید 200 کیلو اورانیوم 20% را کاهش دهیم.
وی گفت: ایران در مقابل لغو تحریم های آمریکا، تولید هشت تن اورانیوم پنج درصد را کاهش می دهد و در صورتی که نه هزار و 600 ماشین روشن برای غنی سازی را به چهار هزار کاهش دهیم خواستار اجرای پروتکل الحاقی هستیم.

انتهای پیام/ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.