سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌سازی 73 پروژه مهم در منطقه یک

شهردار منطقه یک گفت:73 پروژه مهم تا کنون در منطقه آماده شده که به بهره برداری آزمایشی رسیده است.

مجتبی یزدان‌ در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: پروژه‌های شهری به درخواست شهروندان اجرا ودر طرح‌ها، پیوست اجتماعی و دیدگاه های شهروندان و ساکنین محلات در نظر گرفته می شود.

وی بیان کرد: سند توسعه محلات یکساله از اهداف بلند مدت وکوتاه مدت شهرداری منطقه یک است که مصوبات سند توسعه محلات با بازدید ازمحلات 26 گانه تنظیم و به معاونتها ابلاغ و در دستور کار آنها قرار گرفته است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: احداث سرای محلات، مجموعه های فرهنگی- ورزشی، میادین میوه و تره بار، آتش‌نشانی، سوله های بحران، اسکان کارگری از جمله امکانات ایجاد شده در محلات است.
وی اظهار داشت: این امکانات در برخی محلات به دلیل بودن زمین و محدودیت آن کمتر و در برخی محلات به دلیل وجود زمین وقیمت مناسب بیشتر از سایر محلات است.

یزدانی افزود: درخواستها بر اساس بودجه اولویت بندی می‌شوند و برخی از آنها مانند تملک باغات زمانبر است و برخی از درخواستها نیز مانند آسفالت، نصب جداول، دریچه و موارد دیگر به سرعت پیش می روند.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون21 سرای محله با مالکیت شهرداری در محلات شمال تهران فعالیت می‌کنند و تا پایان سال 2 سرای دیگر نیز آماده می‌شود و در مورد 3 سرای محله باقی مانده اقدامات و پیگیریها در دست انجام است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بحران ، سوله ، اسکان ، کارگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.