سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

جایگاه ویژه ی آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در تامین نیروهای متخصص جامعه

هدف آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش تربیت نیروهای ماهر و متخصص در زمینه های مختلف است تا چرخ توسعه و رشد کشور با سرعت شتابنده ای به حرکت خود ادامه دهد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان  با اشاره به تفاوت هنرستان ها با سایرمدارس از جهت حوزه ی کاری و هزینه بر بودن رشته های هنرستانی ، خواستار تلاش هرچه بیشتر مدیران در راستای کیفیت بخشی به آموزشهای فنی و حرفه ای و کاردانش شد.

شهبازی با اشاره به تغییر نگرش ها از توسعه کمی به توسعه کیفی گفت : برنامه ریزی و توجه به توسعه متوازن رشته ای و پیگیری مستمر برنامه ها برای موفقیت مدارس فنی و کاردانش یک ضرورت اجتنبا ناپذیر است.

وی افزود: توجه به علایق دانش آموزان ، امکانات آموزشی موجود و بازار کار در هدایت تحصیلی دانش آموزان تنها راه کیفیت بخشی به آموزشهای فنی و مهارتی است ضمن اینکه معلمان و هنرآموزان نیز نقش مهم و برجسته ای در این زمینه ایفا می نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به جایگاه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در تامین نیروهای متخصص جامعه خاطر نشان کرد:هدف آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش تربیت نیروهای ماهر و متخصص در زمینه های مختلف است تا چرخ توسعه و رشد کشور با سرعت شتابنده ای به حرکت خود ادامه دهد.


انتهای پیام/ش



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.