سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

14 مدال پومسه کاران راهیان در تورنمنت ترکیه

تيم پومسه تكواندو راهيان نماینده ایران در رقابت های بین المللی ترکیه موفق به کسب 14 مدال رنگارنگ شد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تورنمنت بين المللي تركيه در بخش پومسه دیروز برگزار شد. در این رقابت ها که 1243 تکواندوکار در قالب 342 تیم از 59 کشور در 2 بخش پومسه و کیوروگی حضور یافته اند تیم پومسه راهیان موفق به کسب 7 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز شد.

در بخش انفرادی رده سنی 12 تا 14 سال علی عباس نژاد مدال طلا و رضا نظری مدال نقره گرفتند. در رده سنی 14 تا 17 سال کوروش بختیار مدال طلا، کوشا بهاری مدال نقره، علی لهراسبی و علی راستگو نیز مدال برنز بدست آوردند. در رده سنی 18 تا 30 سال حمید نظری مدال طلا و سینا قزل احمد مدال نقره کسب کردند. در رده سنی 30 تا 40 سال محسن تمجید مدال طلا و احمد فرهادی مدال برنز گرفتند و در رده سنی 50 تا 60 سال نادر خدامرادی مدال طلا بدست آورد.

اما در بخش تیمی این رقابت ها و در رده سنی زیر 17 سال علی راستگو، کوروش بختیار و حسین نورزاده مدال طلا و کوشا بهاری، علی سهرابی و رضا خاکسار نشان نقره گرفتند. در رده سني بالای 30 سال جلال مجتهد، محسن تمجید و احمد فرهادی نیز موفق به کسب مدال طلا شدند.

حسینعلی نظری به عنوان سرمربی، حمید نظری و سینا قزل احمد به عنوان مربی و امیر نظری به عنوان سرپرست، هدایت تیم راهیان را در این دوره از رقابتها برعهده داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ترکیه ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.