سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با احداث ایستگاه تعادلی مشکل احداث پروژه متروی شهریار حل می‌شود

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار گفت: با احداث ایستگاه تعادلی در ورودی چیتگر، مشکل احداث پروژه متروی شهریار حل می‌شود.

حسین سرچه‌پیما معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به ضرورت بهره‌برداری و احداث پروژه متروی شهریار در این شهرستان در شرایطی که با حجم انبوه جمعیتی مواجه است و میزان ترددها در این منطقه هر روز رو به فزونی و افزایش است، اظهار داشت: پیگیری پروژه مذکور از اولویت‌های جوی ما محسوب می‌شود و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته با احداث ایستگاه تعادلی در ورودی چیتگر مشکل و گره موجود در منطقه 17 و 18 که باعث خلل در پیگیری پروژه مذکور شده بود، حل می‌شود.

وی در ادامه افزود: در واقع امر، ایستگاه تعادلی، قطار شهری شهریار را به قطار تهران- کرج متصل می‌کند و با تعبیه و استقرار آن عملیات احداث پروژه متروی شهریار پیگیری می‌شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: عرصه راه‌ها و حمل‌ونقل همواره از دغدغه‌های جدی مسئولان و مدیریان زیربط در سطح شهرستان شهریار محسوب می‌شود که نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌توجه باشیم زیرا با توجه به مهاجرپذیری و حجم فزاینده ترددها، توسعه و گسترش راه‌ها از ضروریات اجتناب‌ناپذیر این منطقه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شهریار ، احداث ، مترو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.