سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهمین فرودگاه بین المللی ایران مشخص شد

معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي کشور از اضافه شدن فرودگاه يزد به جمع فرودگاه‌هاي بين‌المللي ايران نيز خبر داد و گفت: در حال حاضر 9 فرودگاه بين‌المللي در ايران فعال است كه در كنار 25 فرودگاه مرز هوايي که پروازهاي حج را انجام مي‌دهد و 20 فرودگاه داخلي زيرساخت اصلي هوايي ايران را تشكيل مي‌دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط‌عمومي شرکت فرودگاه‌هاي کشور؛ ابراهيم شوشتري در نشست تخصصي معرفي وظايف و مسئوليت‌هاي شرکت فرودگاه‌هاي کشور
گفت: به اين جمع بايد 9 فرودگاه وزارت نفت و چهار فرودگاه مناطق آزاد را اضافه كرد.

معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي کشور افزود: البته ساخت 4فرودگاه جديد در سقز، شهيد مدرس در خراسان و دو فرودگاه در گناباد و بروجرد نيز با همکاري دولت در حال ساخت يا مطالعه است.

وي درباره عملکرد پروازي فرودگاه‌‌ها نيز گفت: در هفت ماه نخست سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد مسافران پروازهاي داخلي با رسيدن به 19 ميليون و 500 هزار نفر رشدي 10 درصدي را ثبت كرد و مسافران بين‌المللي در هفت ماهه ابتدايي امسال با رسيدن به بيش از 6 ميليون و 680 هزار نفر افزايشي 25 درصدي داشته است. بنابراين در مجموع نيز تعداد كل مسافران به بيش از 26 ميليون و 200 هزار نفر رسيده كه رشد 13 درصدي را نسبت به زمان مشابه سال قبل نشان مي‌دهد.
انتهای پیام/
برچسب ها: فرودگاه ، مشخص ، هوایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.