سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

راهیابی اثر هنرمند اهری به جشنواره فیلم کوتاه "سیه نا"در ایتالیا

اثر هنرمند اهری به جشنواره فیلم کوتاه "سیه نا" در ایتالیا راه یافت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،  فیلم داستانی « مردی، مزرعه ای» به نویسندگی و کارگردانی "امیررضا وهابی" که در شهر اهر ساخته شده است با کسب امتیازات لازم به جشنواره فیلم های کوتاه « سیه نا» راه یافت.  « مردی، مزرعه ای» فیلمی است  6 دقیقه ای  که داستان  مردی کشاورز و مترسک است که نشانه ای از امید و تلاش برای زندگی و فداکاری را نشان می دهد .

اميررضا و هابي متولد 1362 در اهر و  فارغ التحصيل رشته كارگرداني فيلم و تلويزيون از دانشكده صداوسيما است.

وي فعاليت سينمايي خود را از سال 1388 با فيلم "كيفر" آغاز كرد و به عنوان برنامه ریز و دستيار كارگردان در سريال هاي روزگار قريب، گاوصندوق، راه دور، هويت ، کیفر ، خانه پدری ، ضد گلوله ،  گلدان های زمستانی و ... فعاليت داشته است و  برنده جایزه  جشنواره فیلم دانشجویی با فیلم مقصد بوده  و با نمایش آن فیلم در جشنواره فیلم های کوتاه  اوبر هاوزن آلمان ،  حضور در جشنواره فیلم های خاص با فیلم بن بست  و بعنوان عضو هیئت انتخاب جشنواره فیلم باران ، جشنواره فیلم دانشجویی ، عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر داخلی و جشنواره تئاتر کوتاه قره داغ  اهر به فعالیت هنری خود ادامه داده است .

گفتنی است ":سی یه‌ن"، یکی از معتبرترین جشنواره های فیلم کوتاه در دنیاست و هر ساله از 24 تا 28 ماه نوامبر درشهر سیه‌نا کشور ایتالیا برگزار می شود.
 
انتهای پیام/ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.