سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زینعلی: به دنبال تکمیل کردن تجهیزات دوچرخه سواری کرمان هستیم

سرمربی تیم دوچرخه سواری مس کرمان در خصوص شایعات منحل شدن این تیم از لیگ برتر گفت: کرمان جای انحلال همیشه به دنبال پیشرفت وتکمیل کردن تجهیزات خود است.

علیرضا زینعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص صحبت‌های رکاب زنان تیمش در خصوص نبود تجهیزات در این تیم و جدایی‌شان اظهار کرد: هیئت دوچرخه سواری مس کرمان به دنبال آن است که تجهیزات این تیم را تکمیل کند و تاکنون نیز با چند تن شرکت صحبت کرده و به زودی قرارداد خواهد بست، نمی‌دانم چرا ورزشکاران ما این صحبت‌ها را انجام دادند در صورتیکه مس کرمان همیشه دنبال آن بوده است که بهترین باشد و 12 سال است که از لیگ برتر کنار نکشیده و همیشه حضور جدی داشته است.

سرمربی تیم مس کرمان در ارتباط با صحبت‌های مبنی بر جدایی دانشور و فارسی نژادیان ملی پوشان این تیم از مس کرمان بیان کرد: این دو رکاب زنان تا الان هیچ صحبتی با من یا مسئولان باشگاه در این خصوص نداشته‌اند و قطعا ما حاضر جدایی 2 ملی پوش نیستیم و شرایطی را آماده خواهیم کرد که از تصمیم خود منصرف شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مرحله سوم لیگ جاده که در چند هفته آینده در منطقه آزاد ارس برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد یا خیر اظهار کرد: در قسمت جاده ما رکاب زنان خوبی را نداریم تا بتوانیم با تیم هایی چون پتروشیمی تبریز، پیشگامان کویر یزد یا شهرداری بخواهیم رقابت کنیم، اما چون در مرحله دوم شرکت داشتیم در این مرحله نیز پا خواهیم زد.

زینعلی در خصوص مرحله آخر لیگ سرعت و عملکرد تیم خود خاطرنشان کرد: در مرحله آخر لیگ سرعت توانستیم یک نتیجه نسبتا خوب را کسب کرده و 5 مدال را در قسمت انفرادی به دست آوردیم.  
وی در ارتباط با زمان برگزاری آخرین مرحله لیگ افزود: فدراسیون همیشه بهانه‌ای برای دیر برگزار کردن مسابقات لیگ دارد و این بار بازی‌های آسیایی بوده است که سبب شد این رقابت‌ها سبب شود که رکوردهای افزایش پیدا کند،‌اگر لیگ به موقع برگزار شود ما تیم در فصل بدنسازی بهتر کار کنیم و به موقع نفرات را برای تیم‌های خود جذب کنیم و قطعا لیگ از پویایی بهتری برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.