سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمید طیبی:

عده ای به دنبال بهم ریختن تیم بودند/ به لیگ برتر صعود خواهیم کرد

کاپیتان تیم پنت هاوس مشهد با امیدواری از صعود تیمش به لیگ برتر از حاشیه سازان انتقاد کرد.

حمید طیبی کاپیتان تیم پنت هاوس مشهد پس از پیروزی مقابل دانشگاه آزاد تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود .برای برد در این بازی خارج از خانه برنامه داشتیم. خدا را شاکریم که این اتفاق افتاد. در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و خوب ادامه دادیم و توانستیم با حفظ روند نیمه اول در نیمه دوم به نتیجه دلخواه برسیم و تیم دانشگاه آزاد را که تیم شایسته ای بود شکست دهیم.
 
وی در خصوص داوری این دیدار گفت: داوری بخشی از بازی هست و ممکن است اشتباهاتی رخ دهد که اعتراضاتی را هم به دنبال داشته باشد و دراین بازی هم چنین اتفاقی افتاد اما مسئله بزرگی نبود.
 
حمید طیبی در خصوص حواشی هفته گذشته تیمش گفت اصلا صحبت خاصی نبوده و اتفاقی نیفتاده است. بعد از هر باخت شرایط روحی و روانی هر تیمی به هم می‌ریزد و هفته گذشته هم چنین بود اما ادامه مسئله فقط حاشیه سازی هایی بود که عده ای انجام دادند تا تیم پنت هاوس برای ادامه راه با مشکل روبرو شود اما موفق نبودند و در هفته گذشته بازیکنان ما به خوبی تمرین کردند و توانستیم سه امتیاز را به خوبی دشت کنیم.
 
وی با اطمینان از صعود تیمش به لیگ برتر فوتسال ایران گفت: با توجه به اقتدار تیم و کادر فنی خوب تیم که سرآمدش آقای شاندیزی می باشد و همچنین مدیرعامل فوتسال دوستی که داریم صد در صد به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، مشهد ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.