سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دختران محمدعلی کلی: پدرمان در بستر مرگ نیست

دو دختر محمدعلی کلی قهرمان سابق رقابت‌های سنگین وزن بوکس اخبار مربوط به وخامت حال اورا تکذیب کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل محمدعلی کلی از سال 1984 به بیماری پارکینسون مبتلا شد و طی سالهای اخیر به طور مداوم اخباری از وخامت حال قهرمان سابق جهان در رشته بوکس به گوش می رسید.

چندی قبل خبری مبنی بر بستری شدن محمدعلی در بیماستان و تشدید بیماری او منتشرشد. دو دختر محمدعلی اوضاع سلامت پدرشان را خوب عنوان کرده و گفتند هیچکدام از اخباری که گفته می شود وی در بستر مرگ است صحت ندارد. آخرین مرتبه که محمدعلی کلی در یک مراسم عمومی شرکت کرد به افتتاحیه بازیها‌ی المپیک لندن در سال 2012 برمی گردد.

در آن زمان رحمان برادر محمدعلی اورا همراهی می کرد، وی در ماه فوریه سال جاری به خبرگزاری‌ها گفت محمدعلی چند روز بیشتر زنده نخواهد ماند.

دختر قهرمان بوکس جهان گفت : این شایعات معمولاْ از زبان مردمی شنیده می شود که اطلاعی از بیماری پارکینسون ندارند او طی این مدت هرگز در بستر مرگ قرار نگرفت. 30 سال است که پدرم درگیر پارکینسون است اما جدای این بیماری از سلامت خوب جسمانی برخورداراست .

دختر کوچکتر محمدعلی کلی گفت: پدرم دوست دارد در مرکز توجه قرار بگیرد و کمی با مردم شوخی کند . او از روی شوخی به اطرافیان می گوید در حال مرگ است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بوکس ، مرگ ، پارکینسون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.