سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بابایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

آیا مدرسه من در برابر زلزله ایمن هست یا خیر؟

معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت:‌شانزدهمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس روز شنبه 8آذر با مشارکت هلال احمر بین ساعت 10تا 10:30 در مدارس اجرا می‌شود.

سعید بابایی معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود:‌تفاهم نامه‌ای در سال‌های گذشته بین وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علوم، صدا و سیما و جمعیت هلال احمر امضا شده مبنی بر این که بحث آمادگی مدارس را در برابر خطرات زلزله افزایش دهند.
 
وی با اشاره به اجرای شانزدهمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس افزود: این مانور در روز شنبه 8آذر ماه با شعار محوری "آیا مدرسه من در برابر زلزله ایمن هستند یا خبر" بین ساعت 10تا 10:30 در مدارس اجرا می‌شود.
 
بابایی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این مانور شناسایی نقاط امن و خطر ساز مدرسه توسط مدیران و مربیان مدارس بوده که با اطلاع رسانی و انتقال آن به دانش آموزان بتوانند در صورت بروز اتفاق آن‌ها را به نقاط ایمن مدرسه هدایت کنند و تلفات در زمینه خطرات احتمالی زلزله را کاهش دهند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.