سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورکیانی: رعایت قانون اولین هدف باشگاه استقلال خوزستان است

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص باطل شدن کارت معافیت دو بازیکن این تیم گفت: باطل شدن کارت معافیت این دو بازیکن برای ما هم مشکل ایجاد خواهد کرد ولی قانون برای ما از همه چیز مهمتر است.

علی‌ پورکیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: کارت پایان خدمت فرزاد جعفری و حسن معاوی از تیم ما با توجه به دستور حوزه نظام وظیفه عمومی از سوی سازمان لیگ باطل اعلام شده است ولی ما تابع قانون هستیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: باشگاه استقلال خوزستان قانونمند است و خدمت سربازی را مقدس می‌داند و همه موظف هستیم که به خدمت سربازی قانون احترام بگذاریم.

وی افزود: امیدواریم مراجع ذی‌صلاح درباره افرادی که در جعل کارت پایان خدمت دست داشته‌اند تصمیم‌گیری کند چرا که این افراد باعث شدند که موقعیت این بازیکنان جوان به خطر بیفتد.

پورکیانی تصریح کرد: امیدوارم مراجع ذی‌صلاح تصمیمات خود را اتخاذ کنند و نکته‌های قابل توجه این است که اعضای هیات مدیره باشگاه مدیر عامل و دیگر ارکان باشگاه همیشه به شفافیت و قانونمند بودن اعتقاد داشته و دارد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان افزود: لازم به ذکر است بگویم که باشگاه استقلال قانونمندی را سرلوحه کارش قرارداده است و همیشه تابع قانون عمل می کند.

وی بیان کرد: زمان نقل و انتقالات از 10 آذر تا 7 دی است اگر سرمربی تیممان لیستی برای جذب بازیکنان جدید ارائه بدهد با تایید مدیران باشگاه جذب بازیکنان را درنیم فصل دوم انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.