سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

سهم ۵۲ درصدی صنعت شهرستان آمل در صادرات مازندران

صنعت شهرستان آمل در صادرات مازندران سهم ۵۲ درصدی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رئیس شورای اسلامی شهر آمل در نشست اعضای شورا با مسئولین اتاق بازرگانی استان در آمل ، گفت: شورا و شهرداری از محل ارزش افزوده که نتیجه تلاش و کوشش صنعت گران شهر است مبالغی را دریافت کردیم که به منظور عمران و آبادانی شهر هزینه شد.

ابراهیم زاده با اشاره به نقش مستقیم و غیر مستقیم صنعت گران و کسبه در آبادانی شهر افزود: بنابراین حمایت از تولید و رونق چرخه در شهرستان به نفع همه خواهد بود .

ابراهیم زاده با اشاره به کاهش در آمد شهرداری از محل صدور پروانه های ساختمانی تصریح کرد : سیاست ما ایجاد در آمد پایدار با بهره گیری از سرمایه گذاران خارجی و داخلی در بخش گردشگری است ، که پروژه رودخانه کبیر هراز می تواند اولین گام همکاری متقابل اتاق بازرگانی ، شورا و شهرداری آمل باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران در این نشست با اشاره به استقرار ۴۶ درصد صنایع استان در شهرستان آمل و سهم ۵۲ درصدی صنعت آمل در صادرات استان مازندران، گفت: شهرستان آمل با توجه به وضعیت خاص نگین صنعت استان است.

عشریه افزود: استقرار صنایع در این شهرستان و ایجاد اشتغال در این شاریط اقتصادی خاص نعمتی است که بایستی قدر آن را بدانیم و در جهت حمایت همه جانبه از این صنایع گام برداریم .

وی یادآور شد: اتاق بازرگانی استان با توجه به ارتباطات خوب با سرمایه گذاران خارجی می تواند در معرفی سرمایه گذاران در بخش گردشگری شهرستان گام های خوبی بردارد .


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.