سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

19 کشته و زخمی در درگیری‌های صنعا

در درگیری های شب گذشته میان نیروهای انصارالله و نگهبانان و هواداران شیخ الأحمر در شمال صنعاء دست کم 19 تن کشته و مجروح شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، این شبکه گزارش داد که در درگیری هایی که شب گذشته میان نیروهای انصارالله و نگهبانان و هواداران شیخ الأحمر در منطقه "الحصبه" در شمال صنعا پایتخت یمن به وقوع پیوست، دست کم 8 تن کشته و 11 تن دیگر زخمی شدند.

این شبکه به نقل از منابع امنیتی همچنین نقل می‌کند که گفته اند: 6 تن از کشته شدگان و 8 تن از مجروحان از نگهبانان خانه شیخ الأحمر بوده و دو کشته و 3 مجروح نیز از نیروهای انصارالله بودند.

همچنین پایگاه خبری یمن پرس نیز به نقل از برخی منابع اعلام کرده است که در تمامی ساعت یک نیمه شب گذشته به وقت محلی، درگیری های شدیدی در پی حمله نیروهای انصارالله به خانه شیخ سام الأحمر و خانه شیخ صادق الأحمر جریان داشت.

این پایگاه خبری گزارش داد که در پی این درگیری ها که پس از آن صورت گرفت که گروهی از مسلحان هوادار شیخ سام الأحمر به منطقه ای متعلق به نیروهای انصارالله حمله کردند، و پس از آن درگیری ها به خانه شیخ سام الأحمر نیز کشیده شد، ده ها تن کشته و مجروح شدند.

گفتنی است، نیروهای انصارالله خواهان تحویل شیخ "سام الأحمر" که متهم به دست داشتن در حمله به محل متعلق به نیروهای انصارالله بوده، هستند.

از سوی دیگر شبکه اسکای نیوز گزارش داد که در کمینی که شب گذشته افراد ناشناس برای خودروی گشتی متعلق به نیروهای انصارالله گذاشتند، دو تن از نیروهای انصارالله دست کم کشته شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، انصار الله ، کشته ، دیگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.