سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی روئینگ‌سواران با مربیگری لیو

قهرمان رشته روئینگ قایقرانی گفت: اردوی مسابقات کشوری در چین و با مربیگری لیو برگزار می‌شود.

حبیبیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر در برنامه مسابقات کشوری محسن شادی روئینگ تک نفره،‌ من و امیر رهنما و مجتبی شجاعی روئینگ دو نفره در اردوی چین با مربیگری لیو شرکت خواهیم کرد.

قهرمان روئینگ قایقرانی افزود: آقای قرائت با روئینگ 4 نفره به اردو خواهد رفت.

حبیبیان در ادامه یادآور شد: برنامه اردوی جدید از 20 آذر آغاز می‌شود و اردوی مسابقات قهرمانی آسیا همزمان با اردوهای رقابت‌های سهمیه المپیک آغاز خواهد شد.

قهرمان روئینگ قایقرانی در ادامه تصریح کرد: هنوز اردوهای ما آغاز نشده اما خیلی افت کرده‌ایم و این در حالی است که رقبای ما خیلی خوب کار می‌کنند امیدوارم این موضوع مشکل ساز نشود البته برنامه‌های بدنسازی داشتیم ولی چون در شهرستان آذربایجان شرقی زندگی می‌کنم، هوا سرد است و نمی‌توانم برنامه‌های ورزشی هوازی کار کنم.

وی در ادامه بیان داشت: اردوی مسابقات کشوری در کشور چین و با مربیگری لیو برپا خواهد شد.

گفتنی است،اردوها 20 آذر آغاز می‌شود و با توجه به شرایط و وضعیت آب و هوایی حتی قهرمانان نتوانستند از نظر بدنی خود را حاضر کنند و این اردو زمانی اجرا خواهد شد که قهرمانان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و سهمیه المپیک و  مبارزه با رقبای قدری باید آماده کنند که از سراسر جهان آمده و خیلی خوب کار کرده‌اند و قهرمانان ما به دلیل نبود اردو و سرمای شهرستان حتی از تمرینات هوازی محروم هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.