سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قربانی در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم:

فرهادی منتسب به هیچ جریان سیاسی نیست/ وی دانشگاه‌ها را به سمت پژوهش‌محوری سوق خواهد داد

یک نماینده موافق وزیر پیشنهادی علوم با بیان اینکه فرهادی منتسب به هیچ جریان سیاسی نیست، گفت: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری فتنه خط قرمز نظام و جلوه‌ای از توطئه دشمنان است و فرهادی این اصول را با جان و دل قبول دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم اظهار داشت: از رئیس جمهور برای معرفی آقای فرهادی برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکر می‌کنم.  
 
وی ادامه داد: بعد از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد تغییر و تحول در حوزه‌های وزارت علوم هستیم و رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره اینکه دانشگاه‌ها باید سرلوحه سیاست گذاری و توسعه علوم باشند و نقشه راه علمی کشور را ترسیم کنند، تا به امروز خوب پیش رفته‌ایم و ان شاءالله این حرکت باید استمرار داشته باشد.  
 
قربانی با بیان اینکه امروز تمایل همکاران ما دفاع از وزارت آقای فرهادی نشانه توانمندی وی است، تصریح کرد: این جمله را برای تلطیف نظرات مطهری بیان می‌کنم که به وی علاقمندم و مجلس را به جریانی منتسب کرد، بسیاری از عزیزانی که تا دیروز برای کسانی که معرفی شده بودند مخالفت داشتم، امروز با تمام توان خواستار حمایت از آقای فرهادی هستند و به عنوان موافق ثبت نام کرده بودند.  
 
نمانیده مردم آستانه اشرفیه بیان کرد: به جهت حساسیت جایگاه وزارت علوم باید وزیر علوم در رابطه با فتنه ۴ محور در فرمایشات مقام معظم رهبری را اصول خود قرار دهد، اول اینکه فتنه خط قرمز نظام است و در فتنه باید روشنگری کند و همه باید در این زمینه بصیرت داشته باشند و دیگر اینکه فتنه سال ۸۸ جلوه‌ای از توطئه دشمنان است و هدف از فتنه گمراه کردن مردم بود و این در حالیست که آقای فرهادی تمامی این اصول را با جان و دل قبول دارد و وی از کسانی بود که در زمان فتنه ماجراهای بیمارستان حضرت رسول (ص) و حضرت امام را با تدبیر و درایت مدیریت کردند.  
 
قربانی به توانمندی‌های فرهادی اشاره کرد و گفت: وی سابقه ۸ سال وزارت دارد و ۴ سال در وزارت علوم و ۴ سال در وزارت بهداشت خدمت کرد، وزارتی که در آن زمان اوج جریانات سیاسی دانشگاه‌ها بود که بنده به عنوان دانشجو تعامل نزدیک وی را با جریانات سیاسی و دانشگاه‌ها از نزدیک رصد می‌کردم.  
 
سخنگوی کمیسیون بهداشت به عملکرد پژوهشی فرهادی اشاره کرد و در پایان خاطرنشان کرد: فرهادی می‌تواند دانشگاه‌ها را به سمت پژوهش محوری سوق دهد و وی منتسب به هیچ جریان سیاسی نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرهادی ، جریان ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.