سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بیان شد

"گروه سلمان" آماده پخش از رسانه ملی

فیلم تلویزیونی "گروه سلمان" به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی سعید جهانیان آماده پخش از یکی از شبکه‌های رسانه ملی است.

سعید جهانیان، تهیه‌کننده فیلم تلویزیونی "گروه سلمان" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این تله‌فیلم به سفارش سپاه استان کرمانشاه برای کنگره شهدا که هر ساله در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، تهیه و تولید شده است.
 
وی بیان کرد: "گروه سلمان" داستان گروهی 35 نفره با این نام را روایت می‌کند که شکل‌گیری آن در اوایل انقلاب بوده و این گروه برای مبارزه با منافقین (شهر کامیاران در محاصره دشمن قرار دارند) با هدف آزادسازی این شهر تشکیل شد.
 
وی با اشاره به این که نگارش و تحقیقات این فیلم‌نامه به مدت 6 ماه به طول انجامید،‌ افزود: فیلم تلویزیونی "گروه سلمان" نمادی از فداکاری‌ها و ایثار مردم کرمانشاه را روایت می‌کند.
 
جهانیان گفت: این گروه 35 نفره که 18 نفر آن به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند، سعی کردیم با بقیه این گروه و اتفاقات و خاطراتی که در کنار این شهیدان والامقام داشتند نیز مصاحبه داشته و گفت و گوها را تبدیل به فیلم‌نامه کردیم.
 
وی اظهار داشت: پیش تولید فیلم تلویزیونی "گروه سلمان" در حدود 2 ماه و تصویربرداری این اثر تلویزیونی 39 روز به طول انجامید که در آن بازیگرانی چون پژمان بازغی، مریم کاویانی، لاله اسکندری و پردیس افکاری به ایفای نقش می‌پردازند.
 
گفتنی است سعید جهانیان پیش از این فیلم‌هایی چون "بازگشت"، "آشیانه‌ای برای زندگی‌"، "این سرزمین" و "استخر" را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.