سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توافق هسته ای با ایران به مراحل حساس خود رسیده است

راشا تودی در گزارشی نوشت ایران از حقوق هسته ای خود کوتاه نمی آید.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشاتودی؛  این پاگاه روسی در گزارشی در مورد مذاکرات هسته ای نوشت : ایران از حقوق هسته ای خود کوتاه نمی آید.

نویسنده گزارش راشا تودی مدعی است مذاکرات هسته ای با ایران به مرحله حساسی رسیده است.وی نوشته است احتمالا آمریکا در دقیقه نود مذاکرات باز از ایران درخواستی غیر معمول داشته است و به همین خاطر توافق جامع عملی نشده است.

ایران هرگز از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نمی کند و از منافع ملی و حیاتی خود در غرب آسیا دست نمی کشد.مانع اصلی توافق اختلافات راهبردی ایران و آمریکا در زمینه تعداد ، نوع و نسل سانتریفیوژ ها است ، همچنین نحوه لغو تحریم ها از دیگر اختلافات دو کشور است. اما ایران و آمریکا به یکدیگر اعتماد ندارند و این چیزی است که حتی بعد از توافق جامع هم باقی می ماند.در این گزارش به تلاش های جدی ایران برای دیپلماسی تجاری و منطقه ای اشاره شده و این حرکات ایران پاسخی به تحریم ها توصیف شده است که با موفقیت همراه بوده است.

در پایان گزارش هم تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی بعنوان راه حل دور زدن تحریم ها و افزایش ساخت درونی قدرت توصیف شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، توافق ، بین الملل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.