سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کمیسیون کارآفرینی و کسب و کار مجمع تشخیص مصلحت:

سیاست‌های راهبردی کارآفرینی و کسب و کار کشور در حال تدوین است

عابدی گفت: کمیسیون کارآفرینی و کسب و کار مجمع تشخیص مصلحت نظام یک سالی است فعالیت خود را در زمینه کسب و کار و کارآفرینی آغاز کرده و در حال حاضر نیز با کمک کارآفرینان برتر کشور در حال تدوین سیاست‌های کلی کسب و کار کارآفرینی مطابق با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ عابدی دبیر کمیسیون کارآفرینی وکسب و کار مجمع تشخیص مصلحت نظام که در پنجمین جشنواره کیفیت و ایمنی مواد غذایی سخنرانی می‌کرد اظهار داشت: صنایع غذایی کشور حیطه مهم و ارزشمندی است که در زمینه کارآفرینی‌های صنعت غذایی پتانسیل دارد و قرار است یک یا دو بند از سیاستهای بخش کارآفرینی و کسب و کار به صنعت غذایی کشور اختصاص داده شود تا بتواند این صنعت فعالانه‌تر در اقتصاد کشور ظاهر شود.

وی در ادامه افزود: در کشور ما بحث کارافرینی و کسب و کار یک موضوعی جدید است و هنوز در کشور ما این بخش جا نیفتاده است و ما در حال رایزنی با قوه قضاییه هستیم تا با همکاری این قوه تشکیل دادگاه‌های ویژه تولید کنندگان و کارآفرینان کشور را داشته باشیم.

عابدی با اشاره به اینکه نزدیک از 80 درصد از سیاستهای اقتصادی کشور توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده اضافه کرد: تدوین این گزارشها کار عظیمی بوده ولی هنوز ما از روند اجرایی ان ناراضی هستیم که این نیازمند همت کارآفرینان و فعالان بخش اقتصادی است که به بخش اشتغال و حرکت چرخشهای اقتصادی کشور بیشتر بیندیشند.

وی در پایان یادآور شد: برنامه 5 ساله ششم کشور از سال 95 شروع می‌شود که دولت نیز در زمینه تدوین این سیاستها نقش فعالی را شروع کرده و با همکاری مجمع تشخیص مصلحت نظام و دو قوه دیگر کشور یعنی قضاییه و مجلس نقش مهمی را در تدوین این سیاستهای بر عهده گرفته اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دبیر ، کار ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.