سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر به بسیجیان

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان و ملت غیور ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، در پیام تبریک  محمد فرهادی آمده است: «حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

بسیجیان جمعیت هلال احمر نیز همپای سایر اعضای این شجره طیبه؛ در تمامی دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی کوشیده‌اند و در سنگر خدمت به آسیب‌دیدگان نیز پیشتاز هستند.

اینجانب هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریا دل بویژه بسیجیان عرصه نوع‌دوستی تبریک میگویم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

همچنین  سید احمد موسوی دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک دبیرکل جمعیت هلال احمر آمده است: «هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است جهت تجدید میثاق با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی و سلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری ، که نوای لبیک دلنشین و عاشقانه‌اش را با گوش جان شنیدیم  او که با روحی به گستره تاریخ بشریت در برابر تمامیت استکبار قد علم کرد و پرچم فتح را بر گلدسته های غریب مسجد لاله ها بر افراشت و او که ما را گفت: بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند. بدینوسیله هفته بسیج را به تمامی غیورمردان بسیجی عرصه صلح و انساندوستی تبریک عرض می نمایم.»

انتهای پیام/
برچسب ها: پیام ، تبریک ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.