سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا تکنولوژی روز به روز کوچک‌تر می‌شود؟

یک كامپيوتری بزرگ در ابعاد یک فلش مموری + تصویر

اینتل قصد دارد در سال ۲۰۱۵ پی‌سی کوچکی را به تولید برساند که اندازه‌ای برابر با یک درایو یو‌ اس بی دارد. شرکت اینتل این محصول را در کنفرانس سرمایه‌گذار‌های خود در کالیفرنیای آمریکا معرفی کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شرکت اینتل قصد دارد در سال ۲۰۱۵ پی‌سی کوچکی را به تولید برساند که اندازه‌ای برابر با یک فلش یو‌.اس.بی است. محصولی که امسال در کنفرانس سرمایه‌گذار‌های خود در کالیفرنیای آمریکا معرفی کرد.


معاون ارشد و مدیر کل گروه پی‌سی اینتل، کرک اسکواگن می‌گوید: این رایانه خیلی کوچک به پشت مانیتور یا کامپیوتر متصل می شود و صفحه نمایش آن دستگاه را تبدیل به یک کامپیوتر کند.

اسکواگن کامپیوترِ بند انگشتی اینتل را با دیگر کامپیوتر‌های این اندازه در بازار اینگونه مقایسه می‌کند که: این دستگاه شبیه به Wyse Cloud از شرکت دل است که هیچگونه درایو درونی ندارد، اما می‌تواند به یک درایو خارجی یا حافظه ذخیره سازی ابری به وسیله وای‌فای یا بلوتوث وصل شود.

در هر حال هنوز اطلاعات بیشتری درباره کامپیوتر کامل اما بسیار کوچک اینتل وجود ندارد و این شرکت امیدوار است هر چه زود‌تر و حداکثر تا سال آینده عرضه آن را در بازار های دنیا شروع كند.

گزارش از محمد اللهياری

برچسب ها: دریچه ، فناوری ، اطلاعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
کریم
۱۷:۳۲ ۱۲ آذر ۱۳۹۳
به قول پسرعمه زا ها ها ها!!!!!!!!!
زمان ب
۲۰:۲۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۳
من یکی میخوام بخرم. قیمتش چنده؟؟ خخخخخخ
علی
۱۶:۰۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۳
12 تریلیارردددد

o-o